روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با انتشار اطلاعیه ای، پخش فیلم رقص منتسب به دانشجویان این دانشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز  آمده است: طی روز‌های گذشته یکی از کانال‌های معاند و مخالف نظام اقدام به انتشار مجدد کلیپی از صحنه رقص عده‌ای دانشجو کرده و آن را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نسبت داده است.

در ادامه این اطلاعیه برای تنویر افکار عمومی اضافه شده است:

۱- فیلم مورد اشاره مربوط به رقص دانشجویان دانشگاه «کمنیتس» کشور آلمان بوده و در قالب برنامه‌ای تحت عنوان «شب ایرانی» اجرا شده که سه سال پیش در تاریخ ۲۰۱۵/۰۵/۲۹ توسط یک کاربر در یوتیوپ آپلود شده است.

۲- با بررسی موضوع مشخص شد طی هفته‌های گذشته فیلم مذکور توسط ادمین‌هایی با گرایش‌های کمونیستی و ضد انقلاب در خارج از کشور در شبکه‌های اجتماعی (نظیر تلگرام و ...) منتشر و به قصد تشویش اذهان، آن را به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نسبت داده اند.

۳- دانشگاه آزاد اسلامی این حرکت مذبوحانه و دشمنانه را که به قصد توهین به دانشجویان و ساحت این دانشگاه انجام شده است، محکوم و اعلام می‌کند که این موضوع را به طور جد از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری و تا حصول نتیجه و برخورد با عاملان خارجی و داخلی آن به تلاش خود ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/ی

 

ماجرای رقص دانشجویان چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار