مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمدگفت:توانمندی و اقتدار دفاعی و امنیتی امروز جمهوری اسلامی در ساخت موشک و نانو کشور‌های خارجی را شگفت زده کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ حجت السلام حمید برازش مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در جمع صمیمی پیشکسوتان و معتمدان شهرستان لنده با بیان اینکه بیش از چهار دهه از عمر گرانمایه انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت:به برکت خون شهدا، امام ره و مقام معظم رهبری شاهد به ثمر رسیدن انقلاب پس از چهار دهه در جامعه هستیم.

وی افزود: توانمندی و اقتدار دفاعی و امنیتی امروز جمهوری اسلامی در ساخت موشک و نانو علاوه براینکه تحسین ملت را به همراه داشت، کشور‌های خارجی را هم شگفت زده کرده است.

برازش گفت: در طول گذر این چهل ساله انقلاب اسلامی با ترویج تفکر شیعی توانستیم پله‌های ترقی زیادی از موفقیت را پشت سر بگذاریم.

وی بیان کرد:  مردم ولایت مدار ایران در تمام عرصه‌های مختلف کشور از تحریم‌ها گرفته تا تهدید‌ها در تمام صحنه‌های حساس پشت سر رهبری و نظام ایستاده اند و خواهند بود وامروز وظیفه مسئولان آن است که به فکر رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران در طی این چهل سال خدمات بسیار زیادی برای این ملت به ارمغان آورده است، در سطح علمی، فرهنگی مناطق روستایی و عشایری و حتی شهرستان‌ها با تعداد محدودی که قبل از انقلاب به عنوان دانشجو و یا معلم بودند، ولی امروز بیش از ۱۵۰ هزار نفر ما مَشغول داریم.

وی افزود: قبل از انقلاب مساجد استان در حد ۳۰ مسجد بود که امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از ۱۰۰۰ مسجد داریم.

حجت الاسلام برازش صداو سیما را مکلف به انعکاس خدمات نظام در طول این ۴۰ سال انقلاب کردو گفت:مردم باید بدانند که خدمات نظام در حوزه‌های مختلف پزشکی، کشاورزی، نظامی، ترابری قابل لمس است.

 انتهای پیام/غ

تبیین خدمات انقلاب اسلامی برای مردم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۷ دی ۱۳۹۷
چرا کشوری با این ثروت مردمش باید در سختی زندگی کنند