صدا و سیما باید فراتر از جریانات سیاسی عمل کند/در چهل سالگی انقلاب مسئولیت سنگینی داریم معاون امور استان‌های صدا و سیما گفت: با توجه به اینکه سازمان زیر نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب قراردارد باید فراتر از جریان های سیاسی عمل کند و اجازه نداریم گرایش های سیاسی را در عرصه کار دخالت دهیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا و سیما  در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان ما در چهل سالگی انقلاب اسلامی ائتلاف کرده و کتمان نمی‌کنند از این که رسماً بگویند ما نخواهیم گذاشت ملت ایران چهل سالگی انقلاب‌شان را جشن بگیرد، اما ملت ایران به لطف خدا و با رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری مثل همیشه در جنگ اراده‌ها، بر دشمنان پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهل سالگی انقلاب اسلامی مسئولیت سنگینی داریم و باید به خوبی دستاوردها و خدمات انقلاب را برای مردم و به ویژه جوانان تبیین کنیم، افزود: امروز ما در رسانه وظیفه داریم مردم و جوانان‌مان را به ادامه راه پرافتخار پدران و مادران‌شان در این چهل سال تشویق کنیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: در طول این چهل سال دولت‌ها با گرایش‌های مختلف آمدند و خدمات زیادی را ارائه دادند اما اگر برخی افراد در کسوت و قالب مدیران ما کارهای خلافی کردند نباید آن را به کل جامعه پاک‌دست مدیران تعمیم دهیم.

دارابی عنوان کرد: امروز جامعه مدیران اسلامی صادق، پاک‌دست و خادم مردم هستند و اگر کژی‌ها و ناهنجاری‌های محدودی وجود دارد دشمنان ما آن را بزرگ می‌کنند تا مردم را ناامید کنند.

وی با بیان اینکه در کدام نقطه دنیا سراغ داریم هشت سال جنگ تحمیلی و  ۴۰ سال تحریم صورت گرفته باشد اما مردم رو به جلو حرکت کرده و این همه پیشرفت صورت گرفته ابراز کرد: صدا و سیما وظیفه خود می‌داند در راستای برجسته‌سازی خدمات نظام همراه مسئولان اجرایی کشور باشد.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: برخی  به ما تهمت می زنند که صدا و سیما دولتی شده است؛ اما کدام دولت؟ دولتی که برآمده از رای اکثریت مردم است ، ما وظیفه داریم این کار را انجام دهیم همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز دولت در خط مقدم و میدان اجرا است و هر گونه کمکی را از دولت دریغ نکنید.

دارابی به دیگر وظایف مهم صدا و سیما اشاره داشت و بیان کرد: صدا و سیما باید زبان مردم باشد، مطالبات مردم را بیان کند و با توجه به اینکه در زیرنظر مستقیم رهبر معظم انقلاب قرار دارد  باید فراتر از جریان های  سیاسی عمل کند و اجازه نداریم گرایش های سیاسی را در عرصه کار دخالت دهیم.

وی با اشاره به وظایف صدا و سیمای استان‌ها، گفت: صدا و سیمای استان‌ها وظیفه دارند پیوست توسعه‌ای استان را فراهم کرده و باید برای اطلس فرهنگی استان‌ها برنامه‌ریزی کنند.

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما با تاکید بر اینکه باید تمام استانداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیایند و خدمات خود را بیان کنند، عنوان کرد: امروز دشمنان ما متحد و یکپارچه شده‌اند برای اینکه نگذارند مردم ایران به آنچه در بهمن 57 که همان استقلال، آزادی، امنیت و آبادانی و مشارکت واقعی بود دست پیدا کنند.

دارابی بیان کرد: بعد از انقلاب مشارکت و استقلال واقعی را شاهد بودیم مشارکت و استقلالی که گران به دست آمده و بیش از 500 هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردیم و البته حفظ این دستاوردها بسیار سخت‌تر است.

انتهای پیام/غ

صحبت های  معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما درباره 40 سالگی انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.