معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم توجه بیشتر به فرائض امر به معروف و نهی ا منکر در این استان تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فتاح محمدی در نشست  شورای فرهنگی ادارات که به موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر اختصاص داشت اظهار کرد: فرایض امر به معروف و نهی از منکر در اصلاح امور و اعتماد مردم به نظام، ایجاد سرمایه‌های اجتماعی، احساس مسؤولیت در جامعه نقش و سایر حوزه‌ها مهمی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه انجام این فریضه بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: ممکن است مردم از برخی ادارات نارضایتی‌هایی داشته باشند که در این شورا به دنبال این موضوع هستیم که با ارائه راهکارها و نقطه نظراتی درصد افزایش رضایت‌مندی مردم از ادارات هستیم.

وی با اشاره به اینکه فضای جامعه باید اسلامی و انقلابی باشد، افزود: با هماهنگی ادارات عضو این شورا اقداماتی در جهت احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفت که قوام و دوام یک نظام به این فرائض بستگی دارد.

این مسؤول تصریح کرد: برنامه‌هایی برای اجرا در فضای عمومی و مراکز دانشگاهی تدارک دیده شده که تا فضای استان را در شرایطی که جهان آلوده است و آسیب‌های زیادی هویت انسان را تهدید می‌‌کند نجات دهیم.

محمدی با بیان اینکه همه مردم نسبت به اجرای این فریضه واجب حساس شوند، گفت: خانواده‌ها، ائمه جامعه و جماعت، اساتید و دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه نسبت به انجام این فرائض حساس شوند و تذکر لسانی که مورد تأکید مقام معظم رهبری بود با دلسوزی و احساس مسؤولیت بیان کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همایش بازخوانی قانون امر به معروف و نهی از منکر در سطح معاونین و مدیران برگزار می‌شود، گفت: رسانه ملی و دیگر رسانه‌های استان با اطلاع‌رسانی و پرداختن به این فریضه واجب حساسیت نسبت به این موضع را در جامعه افزایش دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: امام جمعه مرکز استان به عنوان مسؤول ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و استاندار جانشین این ستاد هستند که اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت فرهنگی خودجوش و جهادی در تلاش برای ارتقا این فرهنگ در استان هستند.

انتهای پیام/غ

توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.