برگزاری ۱۲ تور صنعتی تا پایان سال در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : ۱۲ تور صنعتی تا پایان سال در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بیژن کردستان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت : یکی از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی در سطح کشور برگزاری تور‌های صنعتی به منظور آشنایی مدیران و کارشناسان واحد‌های صنعتی جهت ارائه خدمات به این واحد‌ها است.

وی تبادل تجربیات، آشنایی با عوامل موفقیت و افزایش بهره‌وری را از دیگر اهداف برگزاری تور‌های صنعتی دانست و گفت : در برگزاری تور‌های صنعتی به موضوعاتی از جمله تولید محصول جدید با به کارگیری فناوری‌های جدید، ارتقا سطح کیفی و استفاده از استاندارد‌های جدید و نیاز‌هایی که واحد‌های صنعتی به مطالعات و اطلاعات بیشتر دارند پرداخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه افزود: به عنوان متولی تسهیلات برای تشویق واحد‌های صنعتی جهت حضور واحد‌های صنعتی در این تور‌ها تسهیلاتی پرداخت می‌شود و در این میان با استان‌های موفق نیز هماهنگی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه برگزاری تور‌ها در قالب یارانه به واحد‌های صنعتی شرکت کننده در این تور‌ها پرداخت می‌شود، تصریح کرد: جهت تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و نیز تقویت مراکز علمی تور‌های فناوری و صنعتی برگزار می‌شود تا ارتباط دوسویه‌ای میان این واحد‌ها ایجاد شود.

به گفته کردستانی، در سال‌های گذشته ۹۰ تور صنعتی و فناوری در داخل و خارج استان کرمانشاه برگزار شد و ۲۰۰۰ نفر از فعالین واحد‌های صنعتی در این دوره حضور یافتند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶ تور صنعتی با حضور ۱۰۰ نفر در استان کرمانشاه برگزار شده است که تا پایان سال تعداد این تور‌ها به ۱۲ تور می‌رسد.

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری تور‌های صنعتی به منظور آشنایی مدیران و کارشناسان واحد‌های صنعتی

 

برچسب ها: شهرک صنعتی ، تور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.