به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ پانزدهم دی ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

0685...0916: در مورد کمبود تصویر، برنامه، گزارش و سریال های جدید و آموزنده خبر، گزارش، نظرسنجی و میزگرد تهیه بفرمایید تا شاید تلنگری به مسئولان امر باشد و از جذب ملت به ماهواره و شبکه های مجازی جلوگیری شود.

 

7646...0918: من یک معلم بازنشسته 97 هستم تو را خدا این پیام را به گوش مسئولین برسانید با توجه به تورم هنوز دهم برج نشده است دیگه پولی در حساب نداریم. تو را به خدا حداقل پاداش ما را زود بدهید تا به زخم زندگیمان بزنیم. با ماهی  2500 باید سرمان را بذاریم بمیریم.

 

0579...0915: چرا ما فرهنگیان باید برای گرفتن پاداش پایان خدمتمان به زور متوسل شویم. لطفا از مسئولین بخواهید جوابگو باشند.

 

9799...0910: لطفا درباره شهريه های زيادی كه مدارس هيات امنائی از دانش آموزان مي گيرند خبر پخش كنيد مانند دبيرستان دهخدا كرج.

 

9642...0912: در حال حاضر بیمه تکمیلی ما جانبازان بازنشسته که با افزایش سن نیاز مبرم به آن داریم در کش مکش میان دستگاه های دولتی و سازمان بازنشستگی که هر کدام دیگری را متولی این امر می داند، بلاتکلیف مانده و متاسفانه چند ماه است مسئولین دولتی و بنیاد شهید هیچکدام پاسخگو نیستند و هزینه های سنگین درمانی روی دستمان مانده، آیا وقتی کشور نیازی به این قشر آسیب دیده در جنگ ندارد باید آنها را رها کند؟

 

4571...0991: سلام علیکم به زحمت کشان مجله خبری خواهشمندم پیگیری فرمایید، اینجانب هشت ماه است به علت سانحه رانندگی روی تخت فلج شده ام وحقوق اینجانب در حین کار ۲۵۰۰۰۰۰۰ هزار تومان بوده است حالا مبلغ ۹۰۰۰۰۰ تومان بهم می دهند در ضمن هنوز حقوق برج ۷ ندادند.

 

4640...0930: بسته بودن سایت فدراسیون ایران برای خرید بلیط جام ملت‌های آسیا و فروختن در بازار سیاه و از سایت های دیگر خواهش می کنم رسیدگی کنید هیچ کس نمی تواند مستقیم از سایت خود فدراسیون ایران خریداری کند و مجبور است مبلغ گزافی بابت خرید بلیط بازی از بازار سیاه بپردازد.

 

2792...0915: لطفا گزارشی از معدن فیروزه نیشابور تهیه فرمایید. چون خیلی ناحقی می شود. اول از داخل روستا گزارش بگیرید و از بیکارهای داخل روستا.

 

6023...0917: برای ثبت نام بسته حمایتی به کمیته مستضعفان مراجعه کردم به علت اینکه مجرد هستم ثبت نام نشدم این قانون اشتباهه پیگیری کنید.

 

7989...0917: لطفا در مورد گران بودن هزینه گواهینامه رانندگی پایه یک و چرا باید بین هر گواهینامه دو سال فاصله باشد گزارشی تهیه کنید. چون این دو سال فقط ما را از زندگی عقب می ندازد. بعضی ها با وجود این فاصله دو سال یا بیشتر و گذراندن دوره آموزشی باز هم به سختی قبول می شوند پس اگر معیار راهور مهارت است این دو سال چیز بیخودی است. با تشکر

 

5972...0916:  چرا پیگیر بیمه ی کارگزاران روستای مخابرات قبل از خصوصی سازی نمی شوید که از سال نود در تهران بلاتکلیف رها شده اند و هیچ کس پاسخگو نیست شما را به خدا پیگیری کنید.

 

2052...0916:  9 ماه است که کار نصب لنج ال مان در شهر بندر امام خمینی (ره) را برای شهرداری انجام دادم حاضر نیستند پولم را بدهند والله قسم بدهکار مردم شدم و در بدترین شرایط معیشتی بسر می برم . عادل عساكره

4547...0990: با توجه به تصمیم شرکت مخابرات ایران مبنی بر حذف و قطع سیم کارت های جی اس ام روستایی(gsm-wll) طبق قانون باید هزینه ودیعه و شارژ اعتبار موجود در آن را عودت می دادند که به جای این کار قول تعویض سیم کارت های مذکور را با سیمکارت های همراه اول اعتباری دادند که به این قول نیز عمل نکردند و حق قشر مستضف روستایی را ضایع نموده اند، لطفا پیگیری نمایید. خوزستان، بهبهان

 

3472...0917: لطفأ پیامک من را به گوش مسئولین برسانید. از استان فارس مرودشت مزاحم می شوم یک سال و نیم است که در نوبت تاکسی هستم، تاکسیم فرسوده شده قابل کار کردن نیست دو تا بچه دارم. دیگر نمی دانم چه کار کنم. عبدالرسول یونسی

 

7516...0918: خیابان صاحب الزمان شرقی و بلوار رضاییان کوچه ۱۸ برق شهرستان اسدآباد استان همدان بیشترین مسافر را دارد اما تاکسی شهری برای حمل و نقل مسافرین را ندارد. با توجه به اینکه اکثر مسافرین افراد مسن می باشند با چند بار مراجعه به شهرداری چند ساله که کاری انجام نشده و خواهشمنداست پیگیری بفرمایید.

 

8625...0912: روند صدور گواهینامه بسیار بسیار طولانی است و هیچ کس پیگیر نمی شود. با هزینه های گزافی که از مردم می گیرند حتی یک اطلاع رسانی کوچک هم نمی کنند که دقیق چقدر طول می کشد. هزینه پایه دو حدود ۹۰۰ هزار تومان کل مخارجش است. و پاسخگویی صفر. خدا خیرتان دهد.

 

4031...0937: در شهررى مدرسه بنت الهدى صدر.ناحيه دو. به اجبار از دانش آموزان نفرى صد و پنجاه هزار تومان مي گيرند. هر كسى كه ندهد ازش امتحان نمي گيرند.نوبت صبح.

 

4390...0911: تلویزیون های روستا فاضل آباد بخش مرکزی آزادشهر استان گلستان حتی بخشی از شهر آزادشهر از دیشب به علت وزش باد قطع شده  و تمام روستا بدون شبکه هستند. تمامی شبکه ها قطع هستند می نویسد سیگنال وجود ندارد. از ساعت 10 شب تا این زمان ساعت 18 شب قطع هستند روستا با یک باد و باران قطع می شود. مسئولین پیگیری کنید حتی شبکه های استانی هم قطع هستند. کوهساری

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر علاء
۱۲:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۷
با سلام
خواستم پیگیر شوید دانشگاه فنی وحرفه ای کشور با دارا بودن حدود ۳۵۰۰ کارمند قراردادی، اقدام به جذب نیروهای حق التدریس به صورت پیمانی نموده که در طول هفته دارای ۴ ساعت تدریس و یا بیشتر بوده اند اما کارمندان قراردادی خود را که ۴۴ ساعت در هفته مشغول بودن را تبدیل وضعیت نکرده به بهانه مجوز مجلس، سوال اینجاست، ژن خوب تاثیر داره، حق التدریس جذب بشه ولی کارکنان این مجموعه هنوز تبدیل وضعیت نشه بعضی ها با حدود ۲۰ سال سابقه،
آخرین اخبار