به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ ششم دی مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6915...0913: از شهرستان زرند کرمان روستای اپنگوییه پیام می دهم روستای ما فرستنده دیجیتال ندارد آنتن برقی جواب نمی‌دهد فاصله ما تا مرکز زرند فقط ۱۰ کیلومتر است به صداوسیما کرمان زنگ زدیم رسیدگی نشد آنتن ماهواره گران است و پس ما با چی سرگرم بشیم خواهشا رسیدگی کنید.

 

2914...0915:آقا مثل همیشه عالی هستید اگر می شود در مورد گوشی و وعده های پنجاه درصد ارزانتر شدن گوشی و بر عکس شدن این وعده ها گزارش مفصل تهیه کنید. فقط شما را داریم تا صدای مارا به گوش مسئولان برسونید.

 

0112...0919: لطفا یک گزارشی از جاده واوان به ورامین تهیه کنید، با توجه به تردد خودروهای سنگین چندین ساله که روکش آسفالتش تعویض نشده و پر از چاله شده است.

 

2260...0918: اوایل جایزه می دادند که مردم عملیات بانکی را با کارت انجام بدهند و کمتر به بانک مراجعه کنند. ولی الان برای هر تراکنش5000 ریال یا بیشتر از حساب مردم کسر می کنند. رسیدگی کنید.



3798...0915: من الان چند ماه دارم پیام می دم چرا بهداشت مواد غذای برای شرکت ترشکام خراسان رضوی رسیدگی نمی کنند. محصولاتش غیر بهداشتی است من باید به کجا مراجع کنم تا رسیدگی کنند به خدا ما از دسته این شرکت خسته شدیم. آنقدر که در این محصولاتش آشغال پیدا می کنیم. دانه کپک زده و چیزای دیگر

 

9050...0915: عزل چند تن از مدیران دانشگاه آزاد به دلیل حادثه واژگونی اتوبوس اقدام به جایی بود اما بیش از یک هفته از آتش سوزی مدرسه ای در زاهدان می گذرد اما هیچکس استعفا نداده و عزل نشده است. (استعفای ظاهری مدیر ناحیه 2 زاهدان پذیرفته نشده)آیا جان چند طفل معصوم آنقدر بی ارزش است؟

 

7784...0902: وضعیت خیابان پیروزی تهران که پر شده از بساطی ، دست فروش و جگرکی . مشکل رفت و آمد و ترافیک برای همه محل ایجاد شده است . شهرداری بنر زده سد معبر حق الناس است متاسفم برای شهرداری و 137 که بارها تماس گرفتم که هیچ نتیجه ای نداشت.

 

8508...0991: من از شهرستان گوهرنگ روستای نصیرآباد استان چهارمحال و بختیاری هستم و وزارت آب و نیرو برای احداث تونل سوم گوهرنگ در سال هفتاد و پنج تقبل کرده بود که یک میدان فوتبال چمن کاری شده و سالن ورزشی برای مردم درست کنند و همچنین از سد ذخیره ای کنار در روستا مقدار سیصد هکتار از زمین را آبرسانی کند و هنوز بعد از بیست و چند سال انجام ندادند لطفا و خواهشا پیگیری بفرمایید تشکر و سپاس.

 

7705...0911: قیمت خودروهای داخلی نسبت به قیمت کارخانه دو برابر شده و اصلا خودروهای داخلی ثبت نام نمی کنند. لطفا پیگیری کنید با تشکر

 

3472...0917: تکلیف تاکسی های فرسوده چه شد من از استان فارس مرودشت مزاحم می شوم به خدا یکسال و نیم می شود که تو نوبت تعویض هستم تاکسیم فرسوده شده است و قابل کار نیست.

 

8770...0916: پرسنل سد مروک دورود لرستان هستم مدت 20 ماهه حقوق نگرفتیم چند بار به مسئولین کشور اطلاع دادیم منابع آب کشور معاون وزیر نیرو استانداری و کل مسئولین لرستان کسی به فکر ما نیست به خاطر خدا کمکمان کنید.

 

0041...0919: لطفا در مورد مشکلات و بیکاری کارگران ساختمانی هم تحقیق و گزارش تهیه کنید تا مسئولین پاسخگو باشند: به خدا2 ساله نتونستم بیمه را پرداخت کنم، ماه هاست درمعیشت خانواده مانده ام .

 

8071...0915: من از زابل خیابان امام خمینی در مورد درمانگاه ولی عصر می خواستم بگویم که کل کارمنداش وجدان کاری ندارند, اصلا درست جواب مردم را نمی دهند و خدمات نمی دهند, خواهشا رسیدگی شود.

 

3767...0917: سرویس دهی خط واحد شماره 16 در شهر شیرازبسیار نامنظم است. به نحوی که بعضی اوقات حدودا35  دقیقه در ایستگاه منتظر اتوبوس می مانیم که خط بیاید و بعضی مواقع هم دو اتوبوس همزمان با هم به ایستگاه میرسند. لطفا اعلام نمایید.با تشکر.

 

6588...0918: دهستان خدابندلو از توابع شهرستان صحنه استان کرمانشاه 6ماه از کلنگ زنی با حضور استاندار و مدیرکل گاز استان و فرماندار می گذرد اما هنوز خبری نیست. لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار