پیامک‌های دریافتی 97/09/29به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یکم دی مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

6525...0919: مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم ، طبق گفته دولت که به تمام کسانی که حقوق زیر سه ملیون می گیرند دویست هزار تومان به حسابشان واریز می شود تا کنون هیچ دریافتی در این مورد نداشتم. امروز به تأمین اجتماعی شهید حاتمی در سه راه ورامین شهر ری مراجعه کردم جوابشان این بود دولت تا کنون به ما دستوری در این مورد نداده است . لطفا از مسئولین مربوطه پیگیری کنید . خدا خیرتان دهد

 

0586...0913: شهرک صدف سیرجان 5 سال هست که می خواهند آسفالت کنند اما هنوز این کار را نکردند حتی یک سطل آشغال درست هم ندارد و چند بار پیگیری کردیم کسی جوابمون را نداده است.

 

9318...0912: لطفا راجع به موضوع ماساژ و مراکز ماساژ بدون مجوز که خدمات غیر اخلاقی ارائه می دهند و ماساژور برای خدمات غیر اخلاقی می فرستند در اپلیکیشن دیوار گزارش تهیه بفرمایید چون گزارشات ما در نیروی انتظامی تاثیری نداشت با تشکر ناجیان.

 

7224...0919: این بسته ها معمولی نیستند! تا پایان بهمن ماه با خرید بسته های اینترنت همراه اول در قرعه کشی ۶۰ هدیه ۵۰ میلیون تومانی شرکت کنید. (هر ۱۰۰ تومان یک امتیاز) خرید با شماره گیری *۱۰۰*۲# یا مراجعه به https://my.mci.ir

 

7695...0918: لطفا در مورد تعاونی مسکن نیروی هوایی شهاب شهر ( فیروز بهرام تهران ) که ۲۷ سال است که به اعضای تعاونی وعده تحویل مسکن می دهد گزارش تهیه کنید بلکه به گوش مسئولین برسد تشکر

 

6786...0916: چرا من هیچ حقوقی نمی گیرم سبد کالا به من تعلق نمی گیرد و آنهایی که دو میلیون حقوق می گیرند سبد کالا دریافت می کنند این چه عدالتی است.

 

1492...0913: بیست و هفتم کنفرانس مهندسی برق سال آینده در دانشگاه یزد برگزار می شود با توجه به اهمیت کنفرانس می خواستیم در ارتباط با محور اقتصاد و صنعت برق و همچنین بخش چالش ها و مسابقات که امسال به کنفرانس اضافه شده اطلاع رسانی شود.

 

6915...0913: سلام از شهرستان زرند کرمان روستای اپنگوییه پیام می دهم روستای ما فرستنده دیجیتال ندارد و آنتن برقی جواب نمی‌دهد فاصله ما تا مرکز زرند فقط ۱۰ کیلومتر است به صداوسیما کرمان زنگ زدیم رسیدگی نشد آنتن ماهواره گران است. خواهشا رسیدگی کنید.

 

0160...0918: چند بار هست پیامک می فرستم. خواهش می کنم درباره موسسه کاسپین گزارش تهیه کنید که چرا پول ما را نمی دهد. خیلی گرفتاریم. خواهش می کنم گزارشی تهیه کنید.

 

1512...0939: هرماه از بابت بیمه طلایی پول از فیش معلمان برمی دارند ولی الان مدت هفت ماه هیچ هزینه درمانی به معلمان زرند کرمان پرداخت نشده است.  لطفا پیگیری کنید.

 

2126...0915: چرا سامانه بیمه سلامت بسته است و ثبت نام نمی شود.لطفا رسیدگی شود. باتشکر.

 

1278...0915: لطفا جاده شهرستان سراوان بخش جالق راهم نگاهی کنید اصلا وضعیت خوبی ندارد.

 

2130...0918: اصلاح جاده های حادثه خیز همدان اسلامشهر اقگل و ملایر اسلام شهر اق گل راپیگیر باشید سلانه چندین نفر بر اثر تصادف ممیرند.

 

7083...0914:به طور خلاصه می گویم با پیگیری متعدد از شهرداری ارومیه اصلا به نتیجه نرسیدیم . وضعیت خیابان ابوالفتحی در خیابان 8 شهریور ارومیه که سه مجتمع آپارتمانی فدک، ارگ و کوثر با بیش از 500 خانوار بسیار افتضاح است!! نه آسفالت مناسبی، نه پیاده رو دارد که بسیار برای عابرین و مخصوصا کودکان خطرناک است ! و نه ایمن سازی برای مدارس موجود در این خیابان انجام شده است ! انگار این خیابان جز ارومیه نیست ! درحالیکه این خیابان جز محدوده شهر میباشد ! لطفا از نزدیک وضعیت خیابان را مشاهده نمایید. با تشکر سهراب شهسوار

 

7185...0918: اهالی روستای بهاره از توابع شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر حدود دوهزار نفر و کلی تحصیل کرده هنوز اینترنت نداریم و هرچه به مخابرات ملایر مراجعه می کنیم پاسخ گو نیستند خواهشمندیم بررسی نمایید.

 

8808...0917: از شیراز، شهر جدید صدرا مشکلات زیادی دارد، از جمله اینکه خیابان ها اکثرا پیاده رو ندارند، در اینجا فقط ساختمان های تعاونی و منازل شخصی وسط سنگ و بوته های بیابان، فراوان ساخته می شوند.


0430...0902: سه سال است که پرونده جانبازی ام تکمیل کرده ام و هشت سال دوندگی کردم از اهواز تا شیراز و تهران چندی پیش آمدم تهران ایثارگران گفتند دوازده هزار نفر جلو شما هستند مگرما چند سال عمر می کنیم پس از مرگ سهراب نوش دارو چه بدرد می خورد.

 

5625...0915: از اول آبان بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه تکمیلی جانبازان شاغل دستگاه های دولتی را قطع کرده و به دستگاه مربوطه واگزار نموده و اداره ما (آموزش و پرورش ) باشد پاسخگو نیست و می‌گویند دستورالعملی صادر نشده  است. نمی شد که از اول بخشنامه اجرایی صادر بشود بعد ما را به نهادی دیگه ارجاع می کردند تا قشر ایثارگر که محتاج درمان ارزان هستند تحت فشار سنگین مالی قرار نگیرد باتشکر سید حمید سیدی مشهد مقدس

 

6840...0915: وضعیت فضای آموزشی دبستان با۴۵۰نفر دانش آموز در۵ کلاس ۱۲متری فشرده، فرسوده ،قدیمی بحرانی جهت اطلاع و پیگیری .مرادزهی از روستای اکبرآباد بخش مرکزی خاش

 

2647...0918: ما جمع کثیرى از کارگران تأمین اجتماعى منطقه غرب کشور منتظر بسته حمايتى دولت هستیم که هنوز دریافت نکردیم به خدا ما وضعمان از مستمرى بگیران کمیته امداد و بهزیستى بهتر نیست که اونها دارن برای بار دوم مى گیرند. لطفا به گوش مسؤلىن برسانید. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار