به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیستم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

0667...0910: لطفا در مورد مسدود کردن کارت سوخت ماشین های گازوییلی و گرفتار شدن راننده ها  گزارش تهیه کنید. تو را به خدا پیگیر باشید. ما خونه نشین شدیم.

 

9629...0935: شهرداری محمدشهر چرا یک روز نیرو خدمات داخل کوچه ها می فرستد و تا یک هفته خبری از نیروهای خدماتی نیست. کوچه ها پر آشغال است.

 

0185...0916: من شیمیایی جنگ هستم.  مریض وبیکارم و تحت پوشش هیچ نهادی نیستم. حتی دفترچه هم ندارم و با چهاربچه و زن بیمار تو را به خدا فکری برای ما بکنید.

 

0457...0915: مدرسه نیمه ساخت به مدت 3 سال در روستای شهرک چاه اسحاق به حال خود رها شده است. رسیدگی نمایید. 

 

9312...0911: به عنوان یک شهروند گیلانی مراتب اعتراض خود را نسبت به دستیاری و تخریب طبیعت بکر ماسال در قالب طرح های گردشگری را اعلام می کنم. لطفا بررسی شود.

 

5682...0915: مدرسه روستای ریگان از شهرستان زاوه که محروم ترین روستا می باشد و۱۰۰ دانش آموز دارد مدرسه ای فرسوده و بدون گازکشی می باشد و دختر و پسرمان در یک مدرسه تحصیل می نمایند و از مسؤلین که از استان به بازدید می آیند فقط از روستاهای بزرگ بازدید می‌نمایند که همه امکانات می باشد ولی از روستاهای محروم خبری نیست.

 

0936...0937: ما پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج هستیم 12 ماه حقوق نگرفتیم. لطفا مسئولین به داد ما برسند. با تشکر

 

2649...0937:  اگر امکانش هست یک گزارش در مورد شرکت بیمه کوثر تهیه کنید. من ماشینم تصادف کرده کارشناس1700000 برام قیمت زده ولی الان برای واریزش 897000 به حساب بنده ریختند.  هر چی شکایت می کنم هیچ کس جوابگو نیست. من از شیراز پیام می دهم.

 

1849...0912: دیروز در مدرسه شهدای شهرداری کرج. شهرک بنفشه. اکبر آباد. خانمی وارد مدرسه شده و النگوی بچه ها را دزدیده است و مدیر مدرسه مقابل نگرانی والدین با بی ادبی با والدین صحبت می کند. و می گوید که هر کسی که می خواهد بیاید و بچه هاشو ببرد.
لطفا اگر می شود گزارشی تهیه کنید.

 

3374...0911: چرا شبکه خبر از قتل خاشقچی دست بر نمی دارد. در صورتی که کارگران این مملکت 15 ماه از شرکت بلند پایه مترو خط 3 حقوق نگرفتند و کسی هم پاسخگو نیست. یعنی چی!!

 

5537...0915: چرا در مورد سایت تامین اجتماعی برای نوبت گیری اینترنتی که ساعت 6 صبح است کسی جواب گو نیست. هر روز ساعت 6 بسته می شود و 6:30 باز میکنند همه پر می شود. یک ماه من یک کارگر ساده ام که پول دندانپزشکی ندارم. لطفا پیگیری کنید.

 

3282...0918: من این پنج ساله دچار مشکل کولیت زخمی اولسوروزIBÐ هستم و داروهای مزالازین آزارام پردنیزولون به طور مداوم استفاده می کنم. تو را به خدا چکار کنم دیگر خسته شدم از دکتر رفتن. به طوری که مشکل بینای آب مروارید هر دو چشم شدم عمل چشم انجام دادم لنز گذاشتم باز خوب نمی بینم. دچار نرمی استخوان، اختلال خواب و خستگی مداوم شدم. و اختلال کبدی، بزرگی کبد و افزایش آنزیم های کبدی. سنگ کیسه صفرا و سنگ کلیه شدم. راهنمایی کنید که چکار کنم. کریم عباسی از استان ایلام شهرستان دره شهر روستای بهمن آباد علیا پیام می دهم.

 

8631...0918: معلولین مشکلات فراوان دارند، از ناچیز بودن میزان مستمریشان گرفته تا اینکه خیلی از این عزیزان بر خلاف شعار سهام عدالت هنوز موفق به ثبت‌نام در این زمینه نشده‌اند! لذا از سازمان بهزیستی تمنا داریم این مهم را پیگیری بفرمایید. از رسانه محترم نیز خواهشمندیم در این باره اطلاع رسانی و نیز تهیه برنامه با دعوت از مسئولین مربوطه بفرمایید، باتشکر

 

2128...0903:شما را به خدا اعلام فرمائید هزینه کمک ازدواج فرزندان بازنشسته پرداخت شود این دو سال است فرم را تحویل حسابداری دادم خبری نیست.

 

9869...0913: کاش مسئولان  صدا و سیما همین قدر که جزییات مرگ خاشقجی را دنبال می کنند مشکلات مردم و گرانی ها و عوامل آن را هم پیگیری می کردند. غلامحسین قاسمی برادر شهید خدابخش قاسمی از چهارمحال و بختیاری

 

7698...0915:  تو را به خدا به شهرداری زاهدان بگویید به داد درختان میدان 15 خرداد (فلکه شرکت نفت) برسند. تعداد زیادی از درختان به خصوص ضلع جنوبی میدان خشک شده اند و تعداد زیادی هم رو به خشک شدن هستند. این فضای سبز از معدود فضاهای سبز شهر زاهدان است که از نسل قبل به ما رسیده. لطفا اطلاع رسانی کنید.

 

5127...0914: قطعات خودرو در ارومیه نایاب است فقط با قیمت گران با هزار مصیبت بدست می آید. لطفا کمکمون کنید. از ارومیه.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۰۰:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
با سلام
من امسال آزمون شرکت کردم و برای آموزش و پرورش قبول شدم حالا بعد از گذشت چند ماه به جای اینکه شروع کنیم به تدریس تازه داریم میریم دوره یک ساله با یک زن و یک بچه تو این اوضاع اقتصادی به جای دریافت حقوق باید هفته ای سه روز بریم کلاس آموزشی اونم تو استان های دیگه نه شهر خودمون که برای رسیدن به کلاس باید یک روز زودتر حرکت کنیم و یک روز هم بعد از روز سوم کلاس به خونه میرسیم یعنی 5 روز هفته مشغولیم!!!
از کجا خرج زن و بچه مون رو بدیم؟ چون متاهلیم دیگه نباید آزمون قبول بشیم؟ نمیتونستن با جای دوره ضمن خدمت برگزار کنن؟ نمیتونن کمک هزینه تحصیلی بدن مثل تربیت معلم؟ نمیشد دوره رو غیرحضوری برگزار کنن؟ حالا بعد از گرفتن ارشد و بعضی ها حتی با دکترا باید دوباره برن بشینن سر کلاس؟ خانمها با بچه بغلشون باید از یه استان دیگه 500 کیلومتر مسافرت کنن 4 -5 شب بمونن تو شهر غریب که چی بشه؟ تورو خدا به داد این بچه ها برسید دارن نابود میشن. خیلی هاشون بعد از کلی درگیری و استرس و .... قبول شدن ولی دارن انصراف میدن.
شما رو به خدا پیگیری کنید
آخرین اخبار