پیامک‌های دریافتی 97/09/14

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهاردهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.



7894...0918:  روستای کریم اباد از توابع شهرستان کنگاور می باشد که چند سالی است که زمین های عمومی مسکونی و ارازی ملی از منابع طبیعی این روستا توسط زمین خواران و سودجویان تصرف و تخریب شده است. اما متاسفانه به صورت جدی هیچ برخورد قانونی با این فرصت طلبان سودجو انجام نشده است. لذا از شما خبرنگاران محترم تقاضامندیم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.

 

7120...0915: چرا سبد حمایتی و سهام به کارگرها ندادند، چه زمانی قراره بدهند برای قشر کارگر خیلی سخته با این گرانی ها یک فکری کنید.

 

3188...0910: کفش تن تاک که اینقدر تبلیغات دارد ولی هیچکس نیست جواب مردم را بدهند. کفش می فرستند آن سفارشی که می دهند چیز دیگری می فرستند و پست پول را می گیرد و حتی نمی گذارد نگاه کنند خدمات پس از فروش یک شماره داخل فاکتور ولی کسی جواب نمی دهد.

 

6077...0902: من من یک دخترمعلول دارم از سال ۱۳۸۴ زیر پوشش بهزیستی کشور است و هیچ رسیدگی به پرونده آن نشده است از شما خواهش می کنم که به خاطر اینکه همسرم کارگر ساده است و از هزینه فرزندم را ندارد به موضوع رسیدگی کنید.

 

1291...0917: بنده از کارکنان پیمانی دانشگاه پیام نور می باشم . اکنون در مرخصی زایمان به سر می برم. جهت دریافت حقوق دوره مرخصی زایمان به سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمودم ولی متاسفانه این سازمان از پرداخت حقوق سرباز می زند و مشکل را در قراردادی می داند که با دانشگاه پیام نور منعقد نموده اند.به دانشگاه مراجعه می کنم اعلام می کنند پرداخت حقوق شما به عهده تامین اجتماعی است. ما در کش و قوس بین این دو نهاد مانده ایم . تقصیر ما اینوسط چی است؟ حق بیمه را که کامل از حساب ما کسر کردند. این طوری می خواهند خانواده ها را به فرزند آوری تشویق کنند. لطفا در صورت امکان گزارشی از این موضوع تهیه فرمایید. با تشکر فراوان

 

3307...0914: از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش می کنیم پیگیر تکمیل ظرفیت و افزایش ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش از شخص وزیر باشید. با تشکر احمدی

 

9220...0918: اگر حقیقت سهام عدالت اسمش عدالت است پس با عدالت برخورد شود. هنوز موفق به ثبت نام نشده ام و چرا سایت باز نمی شود.

 

3142...0912: دهکده آبی پارس واقع در جاده کرج مبالغی را که مردم در آنجا سرمایه گذاری کرده اند را نه پس می دهد و نه سود سرمایه ها را می دهد، اصلا به هیچ عنوان پاسخگو نیستند.لطفا گزارشی تهیه کنید. شاید به این وسیله جواب مردم را بدهند.

 

4249...0910: من بیش از 10 باربه صداوسیما استان خوزستان و شبکه خوزستان پیگری کردم که روستای چشمه چلوار شهرستان اندیکا بیش از 1000نفر جمعیت دارد ولی دکل فرستنده دیجتال نصب نشد و مردم از رسانه ملی محروم هستند و در این روستا تمام مراحل ساخت چمن مصنوعی انجام شده فقط کاشت چمن مانده است که نزدیک به سال نیمه کاره مانده و مسئولین اداره ورزش اندیکا و استان هیچ اقدامی نکردند. عبداللهی

 

3918...0912: بعد از چهار راه ملارد به سمت مسکن مهر صفادشت تو جاده اصلا چراغ نداره 4/30 صبح واقعا تاریک است، لطفا رسیدگی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار