به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هفتم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7840...0911: برای خرید دارو به همه داروخانه های گرگان رفتم گفتن نداریم ولی تا یک آشنا پیدا کردم همه دارو خانه ها همان دارو را داشتن و گفتن آزاد باید پرداخت کنید این مسؤلین دولتی چکار می کنند.

 

9406...0912: لطفا حالا که همایش و سمینار برای «حق کودک و نوجوان» برگزار کردید پاسخ دهید که چرا هنوز در برخی مهدکودک ها و مدارس آموزش مسائل جنسی دارند؟

 

2641...0915: از وزیر اقتصاد یا آقای رئیس جمهور بپرسید این سبد کالا و سهام عدالت چه شد ما کارگرها چیزی از آن بهره نبردیم. با تشکر کریمی نیا از سبزوار

 

2050...0933: تو را به خدا قطع شدن بیمه تکمیلی جانبازان را پیگیری کنید.

 

2151...0922: چرا دانشگاه موسسه آموزش غير دولتى بدون آزمون را منحل کرديد کارشناسى ناپيوسته را منحل کرديد.

 

2682...0903: تکلیف کارگرها برای بسته حمایتی مشخص نمی شود؟ سال تموم شد. گارگر بدبختی که نه امنیت شغلی دارد و نه حقوق به موقع می گیرد بهش تعلق نگرفته است اما کارمندی که به موقع حقوق می گیرد و امنیت شغلی هم دارد بهش تعلق گرفته است. این عدالت است؟ خواهشا پیگیری کنید.

 

3340...0915: لطفا پیگیر اعلام قیمت خودروهای ثبت نامی سایپا باشید.  2 هفته دیگه موعد اولین دعوت نامه است و هنوز قیمت را نگفتند.
اینجوری قیمت بازار را هم بالا نگه داشتند .

 

6450...0918: لطفا از سازمان سنجش پزشکی برای تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی پیگیری کنید. الان و بعد گذشت شش ماه از زمان برگزاری کنکور تازه اطلاعیه زده که تکمیل ظرفیت در مقطع ارشد برای سال۹۷ نداریم. این درحالی است که نزدیک چهل نفر از رتبه های دو رقمی و برتر کنکور امسال هیچ دانشگاهی پذیرفته نشدند که سازمان سنجش پزشکی باید راجب آن پاسخگو باشد. دانشگاه ها هم اعلام نیاز کردند اما سنجش پزشکی اعلام تکمیل ظرفیت نکرده است.

 

5923...0917: می شود یک بار حالی بپرسید از کارگرای خسته ای که برای یک لقمه نان در بدترین شرایط با کمترین حقوق کار می کنند. از وضعیت حقوق از وضعیت امکانات از وضعیت مرخصی و...

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
می شود یک بار حالی بپرسید از کارگرای خسته ای که برای یک لقمه نان در بدترین شرایط با کمترین حقوق کار می کنند. از وضعیت حقوق از وضعیت امکانات از وضعیت مرخصی و...

نه نمیشود . مرخصی میخوای چیکار . حقوق میخوای چیکار کارگرها که چیزی لازم ندارن
آخرین اخبار