به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و ششم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

7264...0918: بنده ساکن شهر ساوه هستم برای درخواست انشعاب برق اقدام نمودم بعد از گذشت 40‌ روز از واريز وجه هنوز انشعاب وصل نشده است و می گویند که تحريم هستیم. در کل استان مرکزی كنتور نداريم من چيیكنم؟! مشكل بنده نيست اگر نداريد برق رايگان را وصل كنيد تا كنتور بياد لطفا پیگیری فرمایید.

 

1873...0917: سوال بفرمایید که چرا هزینه درمان ایثاگران را هیئت دولت حذف کردند. با تشکر.

 

0873...0903: شدیدا اعتراض دارم نسبت به عدم برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری سال ۹۷، چون حق ما خیلی ضایع شد، نمره اول شدم ولی دانشگاه حد نصابی گذاشت که ظرفیت رشته ما در دانشگاه تهران خالی ماند و عملا کسی قبول نشد خواهشا پیگیری کنید.

 

2578...0922: در مسیر اتوبان تهران به قم بیش از نود درصد از تابلوهای مسیر به تبلیغ اختصاص یافته است. در زمان جنگ اقتصادی چه نظارتی بر این شرکت های تبلیغاتی است که تابلوها را در راستای کمک به بهبود اوضاع و متناسب با زمان جنگ اختصاصی دهند نه به کالاها و صنایع غیر ضروری. ضمنا در اختصاص دادن تابلوها باید محدودیت وجود داشته باشد نه اینکه یک شرکت کل تابلوهای تبلیغاتی کلان شهرهای کشور را اشغال کند.

 

1377...0915: ما دانشجو های ثبت نامی دانشگاه آزاد که هنوز بلاتکلیف هستیم برای گرفتن حقمان به شما نیازمندیم. شنبه ۹۷/۸/۲۶ ساعت ۹ صبح ساختمان مجلس شورای اسلامی

 

7692...0933: حل مشکل ذخیره های پزشکی و پیرا پزشکی ۱۱ مهر دانشگاه آزاد فقط با افزایش ظرفیت پذیرش در واحدهای دانشگاهی امکانپذیر هست. عاجزانه استدعا داریم با همکاری دکتر ولایتی نسبت به حل این معضل اقدام فرمایید.گروه معترضین علوم پزشکی دانشگاه آزاد

 

4605...0919: لطفأ استخدام حق التدریس ها را پیگیری کنید! جرا حق ما ضایع می شود وقتی به اندازه معلمان کار می کنیم ولی حقوقی نداریم! انصاف نیست تو را به خدا پیگیری کنید.

 

1713...0915: آیا شایسته است ملتی که در طول چهل سال، بزرگترین حماسه ها را آفریده (ملتی بی نظیر در دنیا) امروز در صف سبد کالای بی ارزش بایستد! این ملت همانگونه که در بسیاری از موارد (ذخایر نفت و گاز و ... ، اکثر علوم و. .. )در ردیف ده کشور دنیا است در زمینه  رفاه هم باید جزء  برترین ها می بود.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
لطفا در مورد تخلفات مصاحبه ازمون استخدامی آموزش و پرورش پیگیری کنید چرا باید به کسی که چندسال سابقه تدریس در دانشگاه و مدرسه را دارد و نمره اول کتبی و بومی شهر است نمره مصاحبه 58 بدهند؟ ودر ضمن شما از وزارت درخواست کنید در همه کد شغل محل ها افزایش ظرفیت قرار دهند تا فرصتی برای ان دسته از افرادی که در مصاحبه به هر دلیلی جا ماندند، بشود. با تشکر
آخرین اخبار