پیامک‌های دریافتی 97/10/11

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ یازدهم دی مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

9974...0915: اینجانب جهت پروانه ساختمانی یک باب مغازه به شهرداری رفتم تمام کارها را انجام دادم من را برای پرداخت حق بیمه کارگران به تامین اجتماعی فرستادند و شهرداری می گویید حق بیمه شما حدود ششصد و پنجاه هزار تومان می شود تامین اجتماعی می گویید به شهرداری ربطی ندارد باید مبلغ یک میلیون ونه صدوپنجاه هزار پرداخت کنید لطفأ رسیدگی کنید. مگر قانون وجود ندارد برخورد شود دو ماه است من را سرگردان کردن.عباس جعفری ازشهرستان درگز

 

1497...0991: می خواهستم درخواهستی کنم به گوش هیئت فوتبال جانبازان و معلولین استان تهران و کشوری برسانید.  ما اصلا هیچ حمایتی نمی شویم، بچه های که مشکل دارن و قشنگ فوتبال بازی میکن و با مشکلشون می جنگن ، بچه ها پول رفت و برگشت خودشون لباس از خودشون اصلن چیزی به عنوان قرار داد نداریم تنها چیزی که به ما دادند زمین فوتبال او هم اصلا به در نمی خورد. روزهای یکشنبه ساعت ۱۵ اونجایم و جمعه ها ۱۰ آدرسم زمین فوتبال هم در خود دانشگاه امیرکبیره

 

4186...0919:: ما از رانندگان سرویس اتوبوس های سایپا مسیرهای کرج شرکت سبز گشت میعاد هستیم پیمانکار مربوطه به مشکلات ما رسیدگی نمی کند و ما دیگر قادر به تعمیرات نگهداری اتوبوس های خود نیستیم با این تورم و گرانی خواهشا صدای ما را به جایی برسانید تا حادثه ای نظیر حادثه دانشگاه پیش نیاید ما هر چه قدر به پیمانکار مشکلاتمان را گفتیم ترتیب اثر نداد با تشکر جمعی رانندگان شرکت سایپا.

 

4629...0917: اینجانب دبیر بازنشسته و حدود بیست سال است که پیگیر سند منزل که در محله باباکوهی شیراز واقع است می باشم ولی اداره ثبت می گوید که ملک شما جایی واقع شده که مجهول المالک است از طرفی قوه قضاییه گفته که به خانه هایی که سند کاغذی دارند سند رسمی می دهد و لازم به ذکر است که چند ده نفر در این ناحیه این مشکل را دارند من تقریبا اطمینان دارم که اداره ثبت شیراز همکاری نمی کند. به هر سازمانی مراجعه می کنیم می گوید وظیفه اداره ثبت است. لطفا پیگری نمایید. ممنون.

 

5832...0916: چرا بیمه رانندگان برون شهری مبلغ چهارصد وپنجاه هزار تومان شد راننده چقدر درآمد دارد ماهیانه اینقدر پرداخت کند لطفا رسیدگی کنید.

 

9664...0938: الان 3ماه که سایپا از من مبلغ کامل پراید 131 را گرفته که قرار به حداکثر45روزه تحویل بدهند. ولی متاسفانه تا الان جواب درستی نمی‌دهند زندگی من بهم ریخته چون برای کار در آژانس می خواستم. والان بی کار ماندم. متشکرم

 

1813...0912: چجوری می توانم از روستای ما عکس بفرستم ، شما در برنامه نشون بديد از بی توجهی مسئولين به افت فشاربرق.

 

1794...0919: اگر ممکن است گزارشی را از وضعیت مدارس تهران و نه مدارس در سیستان و نه مناطق دور افتاده و محروم. بلکه از مدارس تهران و اون هم از مدارسی در مناطق به اصطلاح بالای شهر،تهیه کنید که با نداشتن ایمنی لازم سلامت جسمی و حتی روحی دانش آموزان و کادر مدرسه را در معرض خطر قرار داده و تلاش های مسئولین مدرسه در این رابطه هیچ فایده ای نداشته و معلوم نیست مسئولان ما بعد از چند حادثه تلخ دیگر به فکر جان مردم خواهند افتاد. با تشکر از زحمات شما.

 

6357...0915: چرا به صندوق بیمه روستای عشایری که تامین اجتماعی سبد کالا نمی دهند.

 

9290...0917: چرا از استاندار فرماندار بخشدار استان کهگیلویه وبویراحمد پرسیده نمی شود 5 روستا به اسم دهگاه مهدی اباد. برافتاب. ماشک کار.پل ابزار.بخش پاتاوه قریب با شش هزار جمعیت اصلا می دانند کجا واقع شده است؟؟ می دانند جز کدام استان کشور بوده بعد چهل سال انقلاب با این همه ناز نعمت.چرا جاده خاکی حداقل صاف ندارد. چرا گاز ندارند چرا دکل تلویزیون ندارند چرا. آنتن همراه ندارند.

 

2628...0991: روستاهای اطراف ما همه گاز دارند ولی روستایی ما گاز ندارد لطفا رسیدگی کنید. استان کردستان.شهرستان بیجار روستایی اوچگل

 

5972...0916: بنده از کارگزاران روستای مخابرات قبل از خصوصی سازی می باشم که بیمه ی ما و شش هزار نفر دیگر از سال نود در تامین اجتماعی کشور بلاتکلیف مانده است و می گویند که بودجه نداریم، ما تا کی منتظر بمانیم شما را به خدا پیگیری کنید.

 

4101...0902: از پرسنل شرکت هماورد تکلان واقع در استان مرکزی شهرستان اراک هستم. لازم به ذکر است که ۶ ماه حقوق دریافت نکردیم و می گویند که هیچ خبری از حقوق نیست. ما تولید کننده قطعات خودرو هستیم لطفا پیگیری کنید ممنون.

 

8932...0916: من ساکن شهرک صدرای شیراز هستم. متاسفانه شهردار این منطقه مدیریت ضعیفی دارد. اتوبوس های شهری اسقاطی هستند و سیستم حمل و نقل اینجا بسیار ضعیف است که حتی تاکسی هم اینجا ندارد. اتوبوس های شهری فاقد دستگاه کارتخوان هستند و هر روز به بهانه نداشتن پول خورد کرایه اضافی از مردم میگیرند و هیچ کس هم صداش به جایی نمیرسد. خواهشمندم از وضعیت نابسامان اینجا هم گزارش تهیه کنید.

 

2024...0939: بیمه تکمیلی جانبازان شاغل آموزش و پرورش مدت 3 ماه است قطع شده اند و مسئولین پاسخ گو نیستند. لطفا پیگیری کنی متشکرم

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار