عضو کمیسیون اجتماعی از انتخاب اعضای این کمیسیون برای حضور در تلفیق بودجه ۹۸ خبر داد.

اعضای کمیسیون اجتماعی برای حضور در تلفیق بودجه ۹۸ انتخاب شدندحسن لطفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گروه سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه رئیس بهزیستی در نشست امروز حضور یافتند.

وی ادامه داد: فتاح در این جلسه درخواست افزایش ۲۰ درصدی مستمری مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی را در لایحه بودجه ۹۸ داشت، زیرا اکنون شاخص خط فقر ۳ میلیون تومان است و متاسفانه یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد ۳۰۰ هزار تومان دریافت می‌کند که این یعنی ۹۰ درصد فاصله با خط فقر؛ لذا قرار شد این موضوع را در کمیسیون تلفیق بودجه پیگیری کنیم.

وی همچنین از انتخاب محمودی، گودرزی و رستمیان به عنوان اعضای کمیسیون اجتماعی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ خبر داد.

لطفی همچنین با اشاره به حضور تقی‌زاده رئیس کانون باز‌نشستگان کشوری در این نشست هم گفت: حدود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر بازنشسته وجود دارد که ۹۵ درصد آنها زیر ۲ میلیون تومان حقوق می‌گیرند و بر این اساس به ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار باید افزایش حقوق آنها در لایحه بودجه نیاز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: همچنین به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی باز‌نشستگان در بودجه نیاز است و قرار شد دستگاه‌های اجرایی بیمه تکمیلی باز‌نشستگان را بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار