جمشیدی گفت: در نظر داریم یک دوره مسابقه چند جانبه بین استانی در دهه مبارک فجر برگزار کنیم که این مسابقات در هر دو بخش پسران و دختران و در رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محمد جمشیدی رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: رشته تکواندو به عنوان یک رشته المپیکی و مدال آور،در استان قم در حال توسعه است و این توسعه را افزایش اقبال عمومی به فعالیت در این رشته و افزایش سطح فنی مربیان و نیز نتایج امیدبخش در مسابقات پایه کشور نشان می‌دهد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم عنوان کرد: استان‌های شاخص تکواندوی کشور سال‌ها پیش از استان قم برنامه‌ای جدی و اساسی برای رشد تکواندو و قهرمان پروری در استان خود در دستور کار قرار دادند و در قم، ما باید با کار خستگی ناپذیر و شبانه روزی تلاش کنیم از استان‌های هم سطح خود پیشی بگیریم و خود را به تدریج به استان‌های صاحب نام تکواندوی کشور نزدیک کنیم.

وی اضافه کرد: تعداد باشگاه‌های فعال در رشته تکواندو در قم از مرز ۱۰۰ باشگاه عبور کرده است و این باشگاه‌ها در نقاط مختلف قم برای پسران و دختران تکواندوکار خدمات آموزشی ارائه می‌دهند و همین موضوع سبب شده تعداد مربیان فعال تکواندوی قم افزایش یابد و به تبع آن رشد چشمگیری در آمار تکواندوکاران در قم ایجاد شود.

جمشیدی تصریح کرد: در نظر داریم یک دوره مسابقه چند جانبه بین استانی در دهه مبارک فجر برگزار کنیم که این مسابقات در هر دو بخش پسران و دختران و در رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود و برای حضور در این رقابت‌ها از استان‌های دیگر دعوت به عمل آمده است.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم اشاره کرد: برگزاری مسابقات انتخابی‌های تیم استانی برای حضور در مسابقات کشوری سال آینده در همه رده‌های سنی در برنامه هیئت تکواندو قرار دارد ضمن این که در صدد هستیم لیگ خردسالان و نونهالان استان را از بهمن ماه در دو بخش دختران و پسران آغاز کنیم که این موضوع به آمادگی تیم‌ها بستگی دارد.

وی ابراز کرد: قم در تاریخ ۱۲ بهمن میزبان برگزاری آزمون کشوری دان ۳ و ۴ است که در بخش بانوان انجام می‌شود و پیش بینی ما این است که حداقل ۵۰۰ بانوی تکواندوکار از نقاط مختلف کشور در این آزمون شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

فعالیت بیش از ۱۰۰ باشگاه تکواندو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار