شهرداری آمل با ساخت وساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی علیزاده معاون خدمات شهری شهرداری آمل در جلسه پیشگیری و پیش بینی ستاد مدیریت بحران شهرداری گفت: بازبینی دوره‌ای پل‌های کم ارتفاع از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط که عمدتا جاری شدن سیلاب سبب مسدود شدن مسیر رودخانه و انحراف آب و بروز خسارت می‌شود نیز باید در دستور کار اعضای ستاد قرار بگیرد.

وی با تاکید بر ضرورت اقدامات بازدارنده و جلوگیری از ساخت و ساز‌ها در حریم و بستر رودخانه ها، افزود: اگر با متجاوزان به حریم و بستر رودخانه‌ها برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت گیرد دیگر شاهد آبگرفتگی منازل شهروندان در حریم رودخانه‌ها نخواهیم بود.

معاون خدمات شهری شهرداری آمل با بیان اینکه با ساخت و ساز غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها مانع عبور و مسیر طبیعی آب می‌شود و لایروبی را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: ساخت و ساز غیر مجاز با هماهنگی و کمک دادستان در حال پیگیری است.

علیزاده با بیان اینکه شهرداری و سازمان‌های وابسته در کنار اعضای ستاد مدیریت بحران تجربیات خوبی  را برای مقابله با برف و یخبندان سال گذشته دارد، گفت: ما به عنوان خانواده مدیریت بحران برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید با پیش بینی‌ها و برنامه ریزی صحیح و کاربردی، آمادگی لازم را برای مقابله با بلایا و بحران‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/ م

ساخت وساز‌های غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها زیر ذره بین شهرداری آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.