بارش نخستین برف زمستانی مردم قم را غافلگیر و خوشحال کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بارش نخستین برف زمستانی از که از ساعاتی پیش در قم شروع به باریدن کرده است سبب خوشحالی مردم قم شد.

 بارش برف همچنین در روستاهای بخش کهک، خلجستان و سلفچگان باعث خوشحالی کشاورزان شد؛بارش در ارتفاعات استان تا ۳۰سانتی متر گزارش شده است.

برف قم را سپید پوش کرد

راهداری قم در اطلاعیه ای اعلام کرده است: با توجه به بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان قم از جمله محور سلفچکان -راهجرد،محور باغ یک به تفرش، محور قم به سلفچکان،محور آزاد راه ساوه به  سلفچکان ،محور سلفچکان به راهجرد و محور قدیم ساوه _سلفچکان تردد با کندی وزنجیر چرخ انجام می شود.

سرهنگ پناهی ،رئیس پلیس راه استان قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،اظهار کرد:در سطح تمامی جاده‌های مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم.

برف قم را سپید پوش کرد

رئیس پلیس راه استان قم گفت:به رانندگان توصیه می‌کنیم که حتما قبل از سفر برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند وبا توجه به بارش برف و باران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود:رانندگان بایدباتوجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌ها  فاصله طولی را رعایت کرده و از تغییر مسیر و ترمز ناگهانی خودداری کنند.

انتهای پیام/ش

بارش برف در قم

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۴:۴۸ ۲۲ دی ۱۳۹۸
هواشناسی قم چرا نمیتونین درست پیش بینی کنید
آخرین اخبار