مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از برگزاری همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی این استان با حضور اعضا هیأت رییسه تشکل حرفه‌ای بوم گردی کشور در محل اقامتگاه بوم گردی قند چین شهر راین خبر داد.

همایش مدیران اقامتگاه‌های بوم گردی استان کرمان در راینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان غلامرضا فرخی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت:  همایش مدیران ۸۰ اقامتگاه بوم گردی برتر استان کرمان به منظور رفع و بررسی برخی از چالش‌های پیش روی این اقامتگاه‌ها در شهر راین برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان کرمان دارای بیش از ۳۱۰ اقامتگاه بوم گردی است، افزود: با توجه به اینکه تعداد این اقامتگاه‌ها رو به افزایش است لذا در راستای ارائه خدمات بهتر و مفیدتر این اقامتگاه‌ها باید طبق یک اساسنامه عمل شود که برگزاری این گونه همایش‌ها به تدوین این اساسنامه کمک خواهد کرد.

فرخی به لزوم استاندارد سازی و کیفی سازی خدمات اقامتگاه‌های بوم گردی استان کرمان اشاره کرد و افزود: بدون شک با برگزاری این قبیل همایش‌ها و نشست‌ها و همچنین ارائه راهکار‌های مناسب می‌توان در این زمینه به موفقیت دست یافت.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی ظرفیت بسیار بالایی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر احیای بافت‌های سنتی روستا‌ها با هدف راه اندازی اقامتگاه‌های بوم گردی در الویت کار قرار دارد.

وی بر لزوم بازاریابی، تبلیغات و معرفی اقامتگاه‌های بوم گردی استان کرمان تاکید و اظهارکرد: خوشبختانه دراین زمینه دفاتر خدمات مسافرتی با برگزاری تور‌های یک روزه و سفر به روستا‌ها و شهر‌های گردشگری موفق عمل کرده اند که امیدواریم این فرایند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ح

راین میزبان مدیران اقامتگاههای بوم گردی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار