مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: مراکز اقامتی و پذیرایی استان کرمان به طور شبانه روزی توسط بازرسان و ناظران معاونت گردشگری این اداره کل نظارت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: هم اکنون مراحل ساخت ۱۳ هتل و هتل آپارتمان با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۵۳ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان در استان کرمان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های مذکور در شهرستان‌های کرمان، سیرجان، بافت، رابر و جیرفت با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۸۰ درصد در حال احداث هستند، افزود: خوشبختانه با راه اندازی این مراکز اقامتی زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: مکان‌یابی ساخت این مراکز اقامتی برمبنای آمار تعداد گردشگران و جاذبه‌های تاریخی و دیدنی هر منطقه صورت گرفته است.

فرخی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۳۵ هتل و هتل آپارتمان، ۳۰ مهمانپذیر، ۲۷ خانه مسافر و ۳۱۰ واحد بوم گردی در استان کرمان فعال می‌باشند، تاکید کرد: بدون شک افزایش سطح کمی و کیفی مراکز اقامتی در جذب گردشگران داخلی و خارجی بسیار موثر است.

انتهای پیام/ی

۱۳ هتل و هتل آپارتمان در شهرستان‌های مختلف استان کرمان در حال ساختند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار