استاندار آذربایجان غربی گفت:فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به ریاست محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.

استاندارآذربایجان غربی در این جلسه با تجلیل از  روحیه ایثار و شهادت مردم ایران در دوران ٨ سال دفاع مقدس اظهار داشت: لازم است با برگزاری یادواره‌های شهدا و ایین‌های بزرگداشت ایثارگران روحیه ایثار و شهادت روز به روز در جامعه تقویت شود.

شهریاری افزود:نتوانستیم وظایف خودمان را در مقابل شهدای ٨ سال دفاع مقدس و شهدای گمنام انجام بدیم و باید رشادت‌های این شهدا را به نسل جوان مطرح کنیم .

وی ادامه داد: استان آذربایجان غربی با توجه به داشتن ١٢ هزار شهید و عملیات‌های مختلف در مرز‌ها متمایز از سایر استان‌ها به شمار می‌رود که شهدای شاخصی مثل شهید باکری امینی و کاظمی را تقدیم این انقلاب کرده است .

سرهنگ وحیدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از رویکرد‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی اداره کل گفت:ساخت یادمان‌های شهدای گمنام در سطح شهر باید جزو اولویت‌ها و اقدامات باشد.
 
وی همچنین برای ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و معرفی یادمانها، یادگار‌ها و دستاورد‌های دفاع مقدس در استان تاکید کرد
 
در پایان این جلسه اعضای کمیته‌های حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پیشنهادات و نظرات خود را اعلام کردند.
 
انتهای پیام/
 
 

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.