امام جمعه شاهین دژ گفت:دانشجویان و طلاب باید بدنبال تولید علم باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام حسین فصیح نیا در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی به نماز و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: نماز آنقدر مهم است و بر زندگی بشریت تاثیرگذار است که امام حسین علیه السلام در برابر هجمه‌های دشمن نماز را برپا داشت.

وی فرارسیدن سالروز ولادت امام حسن عسگری علیه السلام را تبریک گفت و به خصوصیات بارز آن امام همام اشاره کرد و افزود: در لوح سبزی که در خانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها بود آمده است دو خصوصیت مهم و شاخص در مقام امام یازدهم آمده است: یکی کلمه عبد که همان مقام پیامبر گرامی اسلام است و دومین خصوصیتی که از سوی خداوند آمده است وجود تمام علوم و خزانه دار بودن علم الهی است.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به فرا رسیدن ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و به برخی موانع موجود در این زمینه اشاره داشت و تصریح کرد: در برخی از دانشگاه‌ها تولید علم وجود ندارد و بیشتر بدنبال ترجمه متون علم غربی هستند و دومین مسئله بحث مدرک گرایی است که امروز شاهد این موضوع هستیم.

وی ادامه داد: اگر سواد نباشد، تحقیق و پژوهش نباشد آفتی برای جامعه است و در حوزه هم آفتی هست از جمله مسائل علم روز آنچنانکه باید مطرح و بررسی شود پرداخت نمیشود و بایست در این زمینه تلاش‌ها بیشتر شده تا بتوانند به شبهات مطرح شده در جامعه جواب دهند.

امام جمعه شاهین دژ به سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جمع خانواده شهدا اشاره کرد که فرمودند:: بایست مردم ایران بیداری خود را حفظ کنند، نقشه دشمن برای فتنه انگیزی در سال ۹۸ است و گفت:: وقتی از مسئولین گله میکنیم بخاطر حرکت آن‌ها در خارج از چارچوب نظام و اهداف انقلابی مملکت است، بایست مردم و مسئولین در کنار هم بیدار بوده و با عدم سیاسی کاری بدنبال مبانی اسلامی باشند، دشمن امروز بدنبال تضعیف نظام در زمینه‌های هسته ای، موشکی و ... است، اما به برکت وجود رهبر عظیم الشأن انقلاب و نیرو‌های متعهد و انقلابی این آرزو را با خود به گور خواهند برد.
 
انتهای پیام/
 

نماز جمعه شاهین دژ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.