۳۵۰ تخت بیمارستانی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان غربی افتتاح می‌شود.

 ۶۷۰ تخت بیمارستانی در آذربایجان غربی افتتاح می شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در دیدار با فرمانده سپاه شهدای استان ضمن ارایه گزارش از عملکرد حوزه سلامت استان گفت: در صورت تامین اعتبار بیمارستان‌های ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی در شهرستان خوی و ۱۰۰ تختخوابی حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرستان میاندوآب دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: متاسفانه در استان آذربایجان غربی حدود ۶۰۰ هزار نفر حاشیه نشین وجود دارد رقم بزرگی است، ولی خوشبختانه همه این افراد تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی علوم پزشکی قرار گرفته اند و در این زمینه هیچ گونه کم و کاستی وجود ندارد.

حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان هم در این دیدار در زمینه اهمیت سلامت گفت: سلامت و امنیت دو مقوله عجین شده با هم هستند و نمی‌توان آنان را از یکدیگر تفکیک کرد.

وی افزود: امروز در دفاع غیر نظامی و پدافند غیر عامل نیز باید موضوع سلامت در اولویت قرار گیرد.

شهسواری همچنین ادامه داد: مجموعه سپاه پاسدارن با همکاری بسیج مقاومت به صورت سازمان یافته و منسجم آمادگی کامل دارد تا در کمک رسانی به مردم در حوزه بهداشت و سلامت تا در دور افتاده‌ترین نقاط خدمات ارائه کند و به این خدمات افتخار می‌کند.

در این دیدار فرمانده سپاه شهدا استان با جمع مسولان از ۵ پروژه و روند اجرایی بیمارستان زنان، دی کلینک، کلینک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر و آزمایشگاه جامع توسعه بیمارستان امام خمینی بازدید کرد.

انتهای پیام/س

سلامت و امنیت دو مقوله عجین شده باهم هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۹:۵۹ ۰۳ دی ۱۳۹۷
خدای متعال خیر دنیا و اخرت را نصیب نمایندگان محترم و مسیولین محترم نماید که در خدمت بمردم که امانت الهی در دست مسیولین هستند برهم سبقت بگیرند، خدمت بمردم و حق الناس و عدالت اجتماعی، ذکر خدا و سبب اطمینان قلب ها و خشنودی شجره ی طیبه حضرت زهرا است
مردم امانت الهی در دست مسیولین هستند.