وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به محدودیت‌ها در منابع بودجه، از رقم بودجه تخصیصی وزارت علوم کم شده و میزان رشد کمی برای ما گذاشته شده است

نگران بودجه وزارت علوم هستیمبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه جلسه هیات دولت درباره بودجه مراکز دانشگاهی گفت: با توجه به اینکه محدودیت‌های منابع در لایحه وجود داشت، از رقم بودجه تخصیصی کم شده و میزان رشد کمی برای ما گذاشته شده است، نگران این رقم تخصیص یافته هستیم و امیدواریم که این مشکل در بودجه مرتفع شود. بیشتر در مورد هزینه‌های جاری دانشگاه‌ها به غیر از حقوق و مزایا، رقم قابل توجهی برای تامین هزینه‌ها باقی نمی‌ماند.

وزیر علوم درباره حادثه دانشگاه علوم تحقیقات گفت: حادثه‌ای که در دانشگاه آزاد اتفاق افتاد بسیار ناگوار و تاسف‌برانگیز بود و بنده به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در این حادثه از دست داد‌ه‌اند تسلیت عرض می‌کنم و برای کسانی که هنوز در بیمارستان هستند آرزوی شفای عاجل می‌کنم.

وزیر علوم در ادامه گفت: بررسی‌هایی  از روز اول صورت گرفت، نماینده وزیر و  مسئولین بخش حراست دانشگاه علوم تحقیقات هم در درجه اول پیگیری کردند؛  در قدم بعد بررسی‌هایی  در جلسه هفته گذشته هیئت دولت انجام شد و ریاست محترم جمهور از وزیران درخواست کردند  که این موضوع را پیگیری کنند.

در حال تکمیل ....

برچسب ها: وزیر علوم ، غلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار