مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: باید بتوانیم برای ساکنان شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی امکانات را توسعه دهیم تا امنیت در این مرز تامین شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،صالحی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در همایش یک روزه توسعه و امنیت شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی گفت: هم مرز بودن خراسان رضوی با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان از اهمیت بسیار زیادی برخورداراست و ما باید برنامه ریزی‌های بسیار مهم و منظمی را در راستای افزایش امنیت در مرز‌ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تدوین طرح جامع امنیت و عمران مرز و هم افزایی، تعامل و توان افزایی در مرز‌ها دو موضوع مهم هستند که ما با جدیت تمام در حال اجرای آنها هستیم.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه در این همایش امنیت و توسعه مورد بررسی قرار خواهند گرفت گفت: ما باید بتوانیم برای ساکنان در شهرستان‌های مرزی استان امکانات عمرانی و اقتصادی فراهم کنیم.

محمدرضا قامتی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم در این همایش با اشاره به اینکه تاکنون دشمن نقشه‌های بسیار زیادی را برای بر هم زدن امنیت در ایران داشته و خواهد داشت گفت: با هوشیاری مقام معظم رهبری و همچنین وحدت بین مردم با نظام و پاسدارای مرزبانان جوان  از مرز‌های کشور تاکنون هیچ کدام از نقشه‌های دشمن موفق نبوده و هرگز موفق نخواهند شد.

وی اظهار داشت: ما در خراسان رضوی نزدیک به هزار کیلومتر مرز با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان داریم و این موضوع خود می‌طلبد که نگاه ویژه‌ای را به امکانات مرزی و مرزبانان داشته باشیم.

همایش یک روزه توسعه و امنیت شهرستان‌های مرزی خراسان رضوی با حضور فرمانداران، بخشداران و کارشناسان سیاسی فرمانداری‌های مرزی استان در سالن شهدای دولت برگزار شد.

انتهای پیام//آ. ح
 

باید برنامه منظمی در راستای افزایش امنیت مرز‌ها داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.