مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد گفت: بیش از یک میلیون نفر مسافر در مرز دوغارون تردد کرده اند که این آمار نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۵۷ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۵۷ درصدی مسافران در مرز دوغارونبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،  کریم نوایی نظامی مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه یک میلیون و ۱۶۰ هزار مسافر از طریق پایانه مرزی دوغارون تردد کرده اند گفت: پارسال تردد در مرز دوغارون در مجموع به یک میلیون و ۲۷۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: در این مدت صادرات کالا از پایانه مرزی دوغارون ۶ درصد افزایش داشته است و طی ۹ ماه گذشته ۵۷۴ هزار تن انواع کالا از این طریق به کشور افغانستان صادر شده است.

مدیر پایانه مرزی دوغارون تایباد با اشاره به اینکه ۲۳ هزار و ۸۸۲ دستگاه کامیون ترانزیت صادرات این مقدار کالا را انجام دادند تصریح کرد: در مدت یاد شده بیش از ۳۶ هزار و ۲۱۸ تن انواع کالا با هزار و ۵۶۲ دستگاه کامیون ترانزیت وارد این پایانه مرزی شده است.

نوایی نظامی با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۵۰۰ نفر شامل رانندگان، مسافران، کارکنان بخش‌های مختلف اداری و خدماتی در این پایانه مرزی تردد دارند اظهار داشت: این معبر رسمی توانسته در بین پایانه‌های مرزی کشور رتبه دوم صادرات و پنجم ترانزیت خروجی و ۱۵ درصد از سهم صادرات را از آن خود کند.

انتهای پیام // ز. م


مرز دوغارون رتبه دوم صادرات در پایانه‌های مرزی کشور

برچسب ها: صادرات ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.