پایگاه قدس نت در گزارشی اعلام کرد تلاش‌های ناامیدانه رژیم صهیونیستی در کم اثر کردن و جلوگیری از رشد جنبش «بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل» با همکاری لابی‌های خود در آمریکا و اروپا بی نتیجه مانده است.

تلاش‌های بی نتیجه رژیم اشغالگر برای توقف جنبش ضد صهیونیستی بی‌دی‌اسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از قدس‌نت، تلاش‌های ناامیدانه رژیم صهیونیستی در کم اثر کردن و جلوگیری از رشد جنبش ضد صهیونیستی تحریم، موسوم به بی‌دی‌اس با همکاری لابی‌های خود در آمریکا و اروپا بی نتیجه مانده است.

جنبش بایکوت (انزوا)، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم موسوم رژیم صهیونیستی موسوم به بی‌دی‌اس (Boycott، Divestment، Sanctions)، از سال ۲۰۰۵ به دست ۱۷۱ سازمان غیردولتی فلسطینی ایجاد شد تا با ایجاد فشار‌های اقتصادی بر رژیم صهیونیستی، آن را مجبور به پایان اشغال فلسطین و شناسایی حق بازگشت آوارگان کند.

رژیم صهیونیستی در راستای ادامه مقابله خود با این جنبش، هفته گذشته سه میلیون شِکِل (واحد پول این رژیم) را برای تشکیل شبکه وکلای بین‌المللی و حمایت از سازمان‌های قانونی اختصاص داد تا شاید بتواند از تأثیران آن بکاهد.

«عمر البرغوثی» از موسسان بی‌دی‌اس اعلام کرد اقدامات رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد ترسیده و به شیوه‌های مختلف قضائی، اطلاعاتی، تبلیغاتی و سیاسی تلاش می‌کند جلوی پیشرفت جنبش تحریم را بگیرد.

البرغوثی ادامه داد این تلاش از جمله تلاش‌های ناامیدانه دیگری است رژیم صهیونیستی با شراکت لابی صهیونیستی در آمریکا و اروپا انجام داده تا جلوی رشد جنبش تحریم را بگیرد، زیرا تأثیر آن روز به روز در حال بیشتر شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار