فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف ۴ تانکر نفت خام قاچاق در شهرستان هویزه خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستدر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز آگاهی شهرستان هویزه با اشراف اطلاعاتی یک شرکت قاچاق نفت را شناسایی کردند.

وی بیان کرد: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۴ تانکر حامل سوخت قاچاق را در شرکت مذکور شناسایی کرده و در یک عملیات موفق آن‌ها را توقیف نمودند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از کامیون‌های توقیفی مقدار ۱۲۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق را که در تانکر‌های خودرو‌های مذکور بارگیری شده بود، کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ متهم دستگیر شدند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد، اظهار داشت: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

کشف محموله کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.