جانشین فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان از توقیف شناورهای صیادی غیرمجاز حامل سوخت قاچاق در آب های ساحلی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اهواز، سرهنگ نادر سهیلی، جانشین فرماندهی مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به انجام بازرسی انجام آمده از شناورهای موجود در آب های ساحلی خوزستان بیان داشت: ماموران دریابانی استان موفق شدند 4 فروند شناور صیادی غیرمجاز که در امر خرید و فروش سوخت قاچاق و انتقال آن به شناورهای عبوری در آب های بین المللی خلیج فارس فعالیت داشتند شناسایی و توقیف شدند.

وی با بیان اینکه از این 4 فروند شناور صیادی غیرمجاز 20 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل کشف و ضبط گردید، اظهار کرد: در این رابطه 4 نفر ناخدا این شناورها به اتهام قاچاق سوخت بازداشت و با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منطقه و سوخت مکشوفه به نماینده شرکت پخش فرآورده های نفتی خوزستان تحویل داده شدند.

سرهنگ سهیلی در ادامه افزود: دلایل و مستندات موجود حاکی از این است که شناورهای توقیف شده با هدف صیادی اقدام به بارگیری سوخت کرده و سپس بدون هیچ فعالیت صیادی و تنها با هدف فروش مواد سوختی به دلالان اقدام به انتقال غیرقانونی گازوییل به خارج از کشور می کردند.

انتهای پیام/گ

توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.