ملی پوش بوکس گفت: اهالی بوکس بار‌ها از مشکلات گفته اند، اما مسئولان نمی‌خواهند این رشته پیشرفت کند.

روزبهانی: مسئولین ورزشی نمی خواهند ورزش بوکس پیشرفت کنداحسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان در حاشیه تمرین تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت بوکس بیان کرد: فدراسیون بوکس تمام تلاشش را برای بوکس انجام می دهد اما سایر مسئولان دوست ندارند بوکس پیشرفت کند. تمام وزنه های ما متعلق به سال 84 است و رسیدگی های لازم نمی شود و بوکس ایران کمبود های زیادی دارد. چرا مسئولان به اردوی تیم ملی بوکس  سر نمی زنند؟ مبارزات بوکس پخش زنده ندارد در نتیجه لیگی هم نمی توانیم داشته باشیم. 

روزبهانی گفت: اردوی تیم ملی از چهارشنبه 5 دی ماه آغاز  و از شنبه به صورت جدی تر پی گیری شده است و در حال حاضر از شرایط مناسبی برخورداریم. هیچ وقت اسم من از تیم ملی خط نخورده  و من از حضور در قهرمانی کشور معاف بودم و عذر من کاملا موجه است. از ناحیه گردن مصدوم بودم و جراحی مهره گردن انجام داده و تحت درمان بودم و پزشک معالجم اجازه حضور در مسابقات را نداده بود. سلامتی ام را به دست آورده ام و دیروز با سایر بازیکنان مبارزه انجام دادم و دردی را احساس نکردم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

او افزود: خیلی سال است که من از مشکلات بوکس می گویم اما هیچ توجهی به گفته من نمی شود. اگر  الان از مشکلات بگویم  به حاشیه خواهم رفت و هیچ چیزی درست نخواهد شد. مبنا بر این است که بوکس ایران پیشرفتی نکند. هزار بار اعتراض مان را به گوش مسئولان رسانده ایم و وظیفه من نیست که  مشکلات را به گوش مسئولان برسانم، در فدراسیون قبلی "ناطق نوری" و در فدراسیون فعلی "ثوری" مشکلات را هزار بار به گوش مسئولان رسانده اند. هیچ کدام از ملی پوشان حقوقی دریافت نمی کنند و به همین خاطر خیلی از بازیکنان به اردوی  تیم می نمی آیند چرا که زندگی هزینه های بالایی دارد. مربیان تیم ملی حقوقشان 1 میلیون 500 هزار تومان است  و این حقوق کفاف زندگی را نمی دهد. 

او درباره راه اندازی لیگ بوکس اظهار کرد: خیلی وقت است که اعلام کرده اند قرار است لیگ بوکس راه بیافتد و امیدواریم که در نهایت راه اندازی شود.  امیدوارم بازیکنان سقف قرارداد را بالا بگیرند تا از لحاظ مالی تامین شوند.

او در پایان گفت: شرایط هیچ تغییری نکرده است و هنوز از مسئولان گلایه مندم و در ادامه با امید به خدا وقتی سهمیه بازی های المپیک را که گرفتم دوباره تماس ها و توجهات زنده می شود. من حاضرم برای کشور های دیگر به صورت حرفه ای بوکس بازی کنم و شرایط این اتفاق برایم محیا است اما فعلا به دنبال آن نرفتم. خواهان این هستم که در ایران بمانم  و سهمیه بازی های المپیک را کسب کنم و تنها فردی باشم که سه بار در المپیک حضور داشته است و خودم را ثابت کنم.


بیشتربخوانید:

ملی پوش بوکس ایران به خبر غیبتش در مسابقات آسیایی واکنش نشان داد

کمیته فنی بوکس به جای سرمربی در مسابقات جوانان

آغاز دور جدید اردوی تیم ملی بوکس


انتهای پیام/

اظهارات احسان روزبهانی درباره بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار