ملی پوش بوکس گفت: مطمئن باشید پس از حضورم در تیم ملی مسئولین فدراسیون پی گیر حالم خواهند شد.

روزبهانی: پس از جراحی گردنم هیچ مسئولی با من تماس نگرفته استاحسان روزبهانی ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد: هزینه عمل مهره گردن  من را  فدراسیون پزشکی و  فدراسیون بوکس تقبل کرد . در طول این مدت از سوی فدراسیون هیچ تماسی با من گرفته نشد تا حال من را بپرسند. حتی برای قهرمانی کشور از من دعوت نشد تا به عنوان مهمان حضور پیدا کنم . البته برایم اصلا مهم نیست و به امید خدا وقتی دوباره به بوکس بازگشتم تلفن هایشان شروع خواهد شد. درست نیست که فدراسیون از رشته ی دیگری در سالن رقابت های قهرمانی کشور دعوت و تقدیر کند .نصب  بنر از ورزشکاران  سایر رشته های دیگر در محل رقابت  های قهرمانی کشور کار درستی نبود . بوکس قهرمانان زیاد و بزرگی  دارد که می توانستند از آن ها به عنوان مهمان دعوت کنند.

او گفت: من پس از جراحی گردنم باید تا 5 ماه استراحت می کردم ولی من پس از سه هفته استراحت تمریناتم را آغاز کردم . تمریناتم را به صورت هوازی و بدن سازی پی گیری کردم و تمرینات بوکس را هم حدود دو هفته است که از سر گرفته ام و فعلا از شرایط خوبی برخوردارم . در ادامه باید به اردو تیم ملی بروم و تمرینات سنگین تر را پی گیری کنم. تمرینات  بوکسم را زیر نظر اکبر احدی سرمربی تیم ملی  بوکس وتمرینات بدنسازیم را زیر نظر بهرام نژاد پی گیری می کنم. بهرام نژاد  با فیزیولوژیک بدنم به خوبی آشنا است به همین جهت تمرینات بدنسازیم را زیر نظر او پی گیری کردم.

روزبهانی اظهار کرد: با روی کار آمدن فدراسیون جدید باید دید که ثوری رئیس فراسیون بوکس به وعده های خود عمل می کند یا خیر؟ من خواهان آن هستم که خودم را در رینگ بوکس ثابت کنم و هر زمانی که مسابقات آغازشود در آن شرکت خوهم کرد.

او در پایان گفت: در حال حاضر چند ماه است که اردو های تیم ملی بوکس تعطیل است و بازیکنان خود را در شهرستان ها آماده حضور در رقابت قهرمانی کشورکردند . وقتی هم که دعوت به تیم ملی می شوند به خاطر نداشتن حقوق  برای جنگیدن روی رینگ انگیزه ای ندارند. این ماجرا ها مربوط به زمان حال نیست بلکه سال ها است که بوکس با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند.  


بیشتربخوانید:

انتقاد شدید سرمربی بوکس ارتش از فدراسیون

امین ترابی: از ماه بعد تمریناتم را آغاز خواهم کرد/ هیچ گله ای از فدراسیون ندارم

حضور نیافتن مربیان تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان


انتهای پیام/

گله مندی روزبهانی از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار