بوکسور کشورمان گفت: در مسابقات بوکس استان تهران برای حضور در رقابت های کشوری از ناحیه دست دچار مصدومیت شدم و پس از یک ماه تمریناتم را شروع خواهم کرد.

آرش امین ترابی بوکسور وزن 60 کیلوگرم کشورمان که سه مدال طلای فستیوال نوجوانان، طلای قهرمانی نوجوانان و عضو تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا (فیلیپین) را در کارنامه خود دارد  در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حدود 40 روز پیش در مسابقات انتخابی استان تهران برای اعزام  به رقابت های کشوری و در همان بازی نخست به دلیل ضربه سنگینی که به حریف زدم از ناحیه شست دست دچار شکستگی شدم ولی با همان شرایط به مسابقه ادامه دادم و در بازی دوم هم با شکستگی دست به میدان رفتم که باعث شد مصدومیتم افزایش یابد و مجبورم شدم از ادامه رقابت ها کناره گیری کنم.

او ادامه داد: فعلا به دلیل مصدومیتی که داشته ام در دوران استراحت هستم و کارهای مربوط به فیزیوتراپی را پیگیری می کنم و این کار را تا یک ماه انجام خواهم داد و از ماه بعد باید تمرینات حرفه ای خود را برای مسابقات آغاز کنم.

امین ترابی درباره کمک های مسئولان فدراسیون بوکس به او در دوران مصدومیت گفت: کمک هایی از جانب فدراسیون به من نشده است البته آن ها خبری هم در این رابطه نداشتند چون هدفم این بود که خودم  کارهای مربوط به مصدومیتم را انجام دهم  تا به مسابقات قهرمانی کشور برسم که متاسفانه چنین اتفاقی رخ نداد و در این خصوص از هیچکدام از مسئولان فدراسیون بوکس گله ای ندارم.

وی در پایان تصریح کرد: بعد از اینکه به میادین برگشتم، مسابقات انتخابی تیم ملی را در پیش دارم و هدفم این است که بتوانم در مسابقات موفق ظاهر شوم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.


بیشتر بخوانید:

حضور نیافتن مربیان تیم ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان

 

دعوای مدرک تحصیلی در رینگ بوکس! / گل محمدی: این آقا دکتر نیست/ ثوری: من فوق لیسانسم، برخی لطف دارند مرا دکتر صدا می‌زنند

مظاهری: ادامه همکاری ام با تیم ملی بوکس به احدی مربوط است


انتهای پیام/

اظهارات بوکسور ملی پوش کشورمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار