به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتصاب ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس، مسئولان او را به دکتر خطاب می کنند.

در این راستا گل محمدی سرپرست اسبق تیم ملی بوکس بیان کرد: ثوری رئیس فدراسیون بوکس نشر اکاذیب کرده است و خود را دانشجوی دکترا معرفی کرده است. تمام نامه های کمیته که برای ثوری ارسال می شود با عنوان دکتر ثوری است، در حالی که تحصیلات او لیسانس است و باید درباره این دروغ بزرگ پاسخ دهد. برایم سوال است چرا با دروغی که ثوری گفته است باز او را دکتر خطاب می کنند!

ثوری وعده هایی را که پیش از انتخابات بوکس در مجمع انتخاباتی داده را عملی نکرده و دروغ گفته است. او قول ۱۱ میلیارد تومان را داده بود که پس از ریاستش در حساب فدراسیون موجود باشد اما در مصاحبه ای این وعده را تکدیب کرده است. تمام اعضای مجمع شاهد وعده های او بوده اند و وزارت ورزش و جوانان باید پی گیر این موضوع باشند‌.

وزارت ورزش و جوانان به صراحت می داند که ثوری مدیر ضعیفی است، ولی جامعه بوکس و وزارت ورزش و جوانان از او رکب خورده اند. ثوری به عنوان رئیس فدراسیون بوکس ارزش این فدراسیون را پایین آورده است.

گل محمدی در رابطه با بنر امیر علی اکبری در مسابقات قهرمانی کشور گفت: در بوکس قهرمانان بزرگی وجود دارند و نباید از بنر امیر علی اکبری برای تبلیغات مسابقات قهرمان بوکس بزرگسالان در اهواز استفاده می شد. امیر علی اکبری بازیکن بزرگی است اما در در رشته MMA و در رشته بوکس حرفی برای گفتن ندارد. فدراسیون می توانست از تصویر مظاهری و روزبهانی برای این مسابقات استفاده کند.

با توجه به گفته های سرپرست اسبق تیم ملی بوکس، "ثوری" به خبرنگار کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مدرک تحصیلی من کارشناسی ارشد حقوق قضایی است و اصولا تحصیلات به خود فرد مربوط است. هرکس که مرا از سر حاشیه سازی دکتر خطاب می کند دروغ می گوید و مابقی از سر لطف مرا دکتر می نامند. تا زمانی که چیزی را از زبان من نشنیده اید آن حرف صحت نخواهد داشت. به امید خدا در تصمیم دارم در آینده ادامه تحصیل بدهم.


بیشتر بخوانید:

مظاهری: ادامه همکاری ام با تیم ملی بوکس به احدی مربوط است

احدی: مجموع میزان حقوق مربیان تیم ملی بوکس ۳ میلیون تومان است

ثوری: اگر مظاهری علاقه‌ای به ماندن در بوکس ندارد به سلامت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۲:۰۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بوکس ورزش جالبیه،من ازش خوشم میاد
Iran (Islamic Republic of)
میثاق
۰۲:۴۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
بوکس ورزش مسخره اییه
Iran (Islamic Republic of)
اذربایجان
۰۲:۰۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
بوکس مسخره ی!؟؟؟عمرا اتفاقا بوکس یکی از بهترین و جذاب ترین ورزشهای رزمیه
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۲:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
میثاق جان خودت مسخره ایی.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۰۲:۰۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
جذاب ترین،محبوب ترین و حرفه ایی ترین ورزش جهان بوکس و اصلا مسخره نیست.
آخرین اخبار