ارگ ریاست جمهوری افغانستان از تصمیم جدید کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان مبنی بر تعویق سه ماهه انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده و گفته است با این نهاد در این مورد همکاری می کند.

واکنش ریاست جمهوری افغانستان به تعویق انتخاباتبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، ارگ ریاست جمهوری افغانستان از تصمیم جدید کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان مبنی بر تعویق سه ماهه انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده و گفته است با این نهاد در این مورد همکاری می کند.

هارون چخانسوری، سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان اعلام کرد: خواست حکومت برگزاری به موقع انتخابات بوده اما کمیسیون مستقل انتخابات در مشورت با جوانب دخیل در این پروسه فیصله کرده که انتخابات ریاست جمهوری با تاخیر برگزار شود.

وی تصریح کرد: حکومت افغانستان با احترام به فیصله کمیسیون مستقل انتخابات و با در نظرداشت ملحوظات مختلف که از سوی کمیسیون انتخابات مطرح گردیده، آماده است تا با کمیسیون در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه سرطان/ تیر سال ۱۳۹۸ همکاری همه جانبه نماید.

کمیسیون مستقل انتخابات شب گذشته طی کنفرانس خبری اعلام کرد که به دلیل مشکلات فنی و عملیاتی قادر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در 31 حمل/ فروردین سال آینده نیست و برای برگزاری این انتخابات در ماه سرطان/ تیر سال آینده برنامه ریزی می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.