دادستان عمومی و انقلاب بافت از انهدام 3 باند سرقت طی چندین عملیات منسجم اطلاعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه 8سارق بازداشت شده اند.

3 باند سرقت در شهرستان بافت منهدم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ خدابخش روح الامینی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت : در عملیات اول 4 سارق که اقدام به سرقت احشام در روستای کیسکان بافت کرده بودند در کرمان شناسایی شدند و پس از ارسال نیابت قضائی در محل مخفیگاهشان دستگیر و احشام مسروقه به شكات و مال باختگان بازگشت داده شد.

وی افزود : در عملیات دوم مامورين كلانتري بزنجان با همكاري يگان امداد شهرستان بافت پس از یک تعقيب و گريز مسلحانه موفق شدند خودروی سارقین را به ضرب گلوله متوقف نمایند و در این رابطه نیز دو سارق بازداشت شده اند .

این مقام قضایی گفت : سارقین اقدام به سرقت احشام از روستای شصت فيچ اوليا از توابع بزنجان کرده بودند،که در حال حاضر احشام سرقتی تحویل صاحبان آنان شده است.

وی افزود : در سومین عملیات دو نفر سارق که در حال فروش سيم هاي سرقتي بيمارستان خاتم الانبياء بافت به یک کارگاه ضايعاتي بودند دستگیر شدند.

دادستان بافت در پایان گفت: تمامی 8متهم پس از انتقال به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافت با قرار تأمين مناسب به زندان معرفي گرديدند و تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه دادستاني ادامه دارد و دستورات قضائی لازم جهت دستگيري ساير عوامل مرتبط در پرونده صادر گردیده است.


انتهای پیام/س

 

انهدام 3 باند سرقت طی چندین عملیات منسجم اطلاعاتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار