ناموفق‌ترین خودرو‌های سال ۲۰۱۸ را بشناسید +تصاویر

کارشناسان متخصص اسامی پنج خودروی ناموفق سال ۲۰۱۸ را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین روز‌های سال ۲۰۱۸، کارشناسان متخصص بر اساس میزان محبوبیت اتومبیل‌ها در بین مشتریان در سراسر جهان، ناموفق‌ترین خودرو‌ها را معرفی کردند. در ادامه فهرستی از پنج خودرو ناموفق سال ۲۰۱۸ را مشاهده می‌کنید:

ناموفق ترین خودروهای سال 2018 را بشناسید+تصاویر

اتومبیل Land Rover Defender

طبق آمار در سال ۲۰۱۸ تنها ۱۰ نفر تصمیم گرفتند تا خودرو شاسی بلند Land Rover Defender را خریداری کنند بنابراین این مدل خودرو در رتبه اول ناموفق‌ترین اتومبیل سال ۲۰۱۸ قرار گرفت.

ناموفق ترین خودروهای سال 2018 را بشناسید+تصاویر

اتومبیل Hyundai Genesis G90

دومین رتبه مربوط می‌شود به سدان (اتومبیل چهاردر) لوکس Hyundai Genesis G90؛ اتومبیلی با قیمت ۷۰ هزار دلار که به زحمت ۱۰ هزار نسخه آن به فروش رسید و این آمار نسبت به مدل قبلی Hyundai Genesis G80 که ۴۳ هزار نفر خریدار داشت بسیار پایین است از این رو در جایگاه دوم قرار گرفت.

ناموفق ترین خودروهای سال 2018 را بشناسید+تصاویر

اتومبیل SsangYong Actyon

سومین رتبه هم به شاسی بلند SsangYong Actyon تعلق گرفت که با وجود محبوبیت زیاد این خودرو در بازار روسیه و کره، اما پس از بروزرسانی آن، فروشش به طور محسوسی کاهش یافت و به رقم ۱۶۹ دستگاه رسید.

ناموفق ترین خودروهای سال 2018 را بشناسید+تصاویر

اتومبیل Infiniti QX70

رتبه چهارم هم به Infiniti QX۷۰ رسید که به دلیل تقاضای بسیار کم از بازار خیلی از کشور‌ها خارج شد. با وجود اینکه از مزایا و امکانات زیادی برخوردار بود، اما تنها ۲۲۸۹ نفر تصمیم به خرید چنین خودرویی گرفتند.

ناموفق ترین خودروهای سال 2018 را بشناسید+تصاویر

اتومبیل Lincoln Continental

کارشناسان خودروی Lincoln Continental را در جایگاه پنجم رتبه‌بندی قرار می‌دهند. این برند آمریکایی همیشه برای بازار داخلی در نظر گرفته می‌شد، اما این مدل خودرو خریدارانی در چین پیدا کرد با وجود باعث نشد که تا بیشتر از ۸۸۷۴ دستگاه به فروش برساند.

انتهای پیام/

پنج خودرویی که در سال ۲۰۱۸ محبوبیت چندانی نداشتند

برچسب ها: فناوری ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.