رفعتی گفت: حماسه ۹ دی خط بطلانی بر آشوبگری‌ها بود و از این پس هر چه اتفاق بیافتد منشا خیر است.

خط بطلان حماسه ۹ دی بر فتنه گری ها/ واکسینه شدن نظام در برابر آشوب و ناآرامیامیرحسین رفعتی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تلاش دشمن برای ایجاد فتنه و آشوب در ایران گفت: پس از رحلت حضرت امام خمینی (ره) در سال ۶۸، دشمن برنامه ریزی کرد که تقریبا هر ۱۰ سال یک چالش جدی و فتنه در درون جمهوری اسلامی بر پا کند.

وی افزود: اولین فتنه در ۱۸ تیرماه ۷۸ رخ داد که با حضور مردم در صحنه خنثی شد؛ بعد از آن فتنه خرداد ۸۸ بود که استارت خورده شد و این اتفاق هم مثل تمام چالش‌های جمهوری اسلامی در تمام این ۴۰ سال با حماسه مردم خنثی شد و ناکام ماند.

رفعتی درباره حماسه بزرگ ۹ دی بیان کرد: حماسه ۹ دی در واقع خط بطلانی بر فتنه گری‌های افرادی بود که به نظام، اسلام و امام اعتقاد نداشتند، همچنین این حماسه پایانی بر تمام فتنه گری‌ها بود.

نباید حوادث و فتنه سال ۱۳۸۸ را فراموش کنیم

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: ما نباید حوادث اتفاق افتاده در سال ۱۳۸۸ و فتنه را فراموش کنیم، زیرا هر سال عده‌ای با بیان‌هایی مانند آشتی ملی و گفت و گوی ملی سعی دارند بر گناه این فتنه گران سرپوش بگذارند، در صورتی که این گناه نابخشودنی است.

وی افزود: اکثر تحریم‌هایی که از طرف اتحادیه اروپا، سازمان ملل و آمریکا بر ما تحمیل شد بعد از فتنه ۸۸ بود و این فتنه شروعی بود تا به طور موقت بسیاری از پیشرفت‌ها متوقف شده و سرعت رشد در بخش‌های مختلف گرفته شود.

رفعتی بیان کرد: نکته مهم و قابل توجه این است که با حضور به موقع مردم در برابر فتنه‌ها و آشوب‌ها، نظام واکسینه شد؛ همان طور که جنگ خرابی‌هایی متعدد را به وجود آورد، اما بعدا برکات زیاد آن برای کشور مشخص و آشکار شد.

وی بیان کرد: در مورد فتنه ۷۸ و ۸۸ نیز همینطور است و با اینکه هزینه‌ها و تحریم‌هایی را به کشور تحمیل کرد و بی اعتمادی و چند دستگی در بین مردم به وجود آورده بود، ولی این موضوع رفع شد و از این پس نیز هر اتفاقی بیافتد منشا خیر است و خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار