عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس از نشست نمایندگان کرمانشاه با وزیر اقتصاد برای توقف واگذاری پتروشیمی بیستون خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی کیا عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس اظهار داشت: پتروشیمی بیستون با نرخ سال ۹۵ به مزایده سازمان خصوصی سازی کشور رفته و این سازمان می خواهد با این نرخ به بخش خصوصی واگذار شود که این به صلاح مملکت و بیت المال نیست.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی افزود: پتروشیمی بیستون دو هفته گذشته قرار بود به مزایده گذاشته شود که با رایزنی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه و وزیر اقتصاد یک هفته به تعویق افتاد.

وی گفت: تنها در طی یک هفته ای که مزایده پتروشیمی بیستون به تعویق افتاد، نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان در خرید افزایش قیمت پیدا کرد و این نشان دهنده این است که تعیین قیمت پتروشیمی بیستون از سوی کارشناسان، قیمت کارشناسی درستی نبوده است  قیمت واقعی نیست  و اکنون نیز مشخص شده که قیمت گذاری بیستون بر اساس نرخ سال ۹۵ بوده است که این مهم یک اشکال اساسی است.

وی  بیان کرد: آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم، این است که یک بار دیگر به نرخ روز، این پتروشیمی قیمت گذاری و کارشناسی شده و سپس نسبت به واگذاری آن اقدام شودما مخالف این نیستیم که پتروشیمی به دولت بازگردد، بلکه موافق این هستیم به نرخ روز و واقعی واگذار شود و در بیت المال اجحافی صورت نگیرد.

انتهای  پیام/ز

 

پتروشیمی بیستون  به نرخ روز و واقعی واگذار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.