هشتمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار سرآمدی سازمان، زمینه ساز تحول اقتصادی، در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

فولادی مسئول روابط عمومی شرکت پلیمر کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛گفت: با توجه به حضور  این شرکت در جایزه تعالی پتروشیمی، توانست با کسب موفقیت در تمامی سطوح ارزیابی این گام، به گواهی تعهد به تعالی هشتمین جایزه تعالی پتروشیمی، دست یابد.

وی ادامه داد: امروزه اکثر کشورهای دنیا با تکیه بر مدل های علمی، جوایزی را در سطح ملی و منطقه ای ایجاد کرده اند که محرک سازمانها و کسب و کارها در تعالی ، رشد و ثروت آفرینی است .

فولادی گفت:برگزاری این جوایز و استفاده از مدل های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمانها ایجاد می کنند تا پیشرفت ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه گیری نمایند.

وی گفت: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی باعث ایجاد فضای رقابتی برای استقرار سیستم های نوین مدیریت و فراهم کردن فضایی که در آن تجربه های موفق سازمان ها شناسایی و معرفی شده و مورد استفاده بهینه صنعت قرار گیرد، می شود.

انتهای پیام/ز

جایزه تعالی صنعت پتروشیمی به عنوان سمبل نهضت کیفیت گرایی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.