رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: استفاده از سیستم‌های نوین در نظام پزشکی را برای ارائه خدمات، نظارت و کنترل بر کارها لازم و ضروری است.

استفاده از سیستم های نوین در ارائه خدمات جامعه پزشکان لازم و ضروری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با رییس و اعضای نظام پزشکی استان گفت: اهمیت ،پیچیدگی و سختی کار پزشکان برای آحاد مردم آشکار است وارائه خدمات روان ،نظم بخشی و تسهیل امور به جامعه هدف بایستی از رویکردهای مهم نظام پزشکی باشد.

رییس شورای قضایی استان زنجان استفاده از سیستم های نوین در نظام پزشکی را جهت ارائه خدمات ، نظارت و کنترل برکارها لازم و ضروری برشمرد و گفت :در بهره گیری از این سیستم ها یک عقب ماندگی داریم که بایستی پیگیری و اقدامات اساسی در این خصوص صورت گیرد .
رییس کل دادگستری استان زنجان پایین بودن آمار شکایات از جامعه پزشکی در استان را نشان از صحت عمل این صنف بر شمرد .


این مقام عالی قضایی اظهار کرد : با راه اندازی و ایجاد سامانه ها و سیستم های نوین در دستگاه قضایی جهت ابلاغ های قضایی وسامانه ثنا قدمهای خوبی برداشته شده که در این راستا جزء کشورهای برتر دنیا هستیم و جامعه پزشکان نیز لازم است خود را مجهز به فن آوریهای نوین بکنند که سرعت ، دقت و کنترل بالا می رود .


حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی حقوق ،باید ها و نبایدها برای پزشکان تأکید کرد و افزود : در کنار تخصص های پزشکی آشنایی با مسائل حقوقی امری مهم و تأثیر گذار می باشد که توجه به این موضوع در سلامت و دقت کار موثر خواهد بود .

وی به جایگاه بالای پزشکان در جامعه و نیاز انسانها به خدمات پزشکی اشاره کرد و گفت: کار و خدمات این قشر زحمت کش برای نجات جان انسانهاست و در عین حال بایستی دقت در کار و عدم تحمیل هزینه های مضاعف برای مراجعین واهتمام به امر پسندیده احسان در ارائه خدمات در دستور کار قرار گیرد .

رییس شورای قضایی استان با تأکید بر اینکه در ارائه خدمات پزشکی دقت و وضعیت بیمار و تألمات روحی بستگان مورد توجه بیشتر قرار گیرد .


انتهای پیام/ن

 

ضرورت استفاده از سیستم های نوین در ارائه خدمات جامعه پزشکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.