رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: نصب کنتور هوشمند برای چاه‌های کشاورزی لازم و ضروری است.

نصب کنتور هوشمند برای چاههای کشاورزی لازم و ضروری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت:نظارت دقیق وشناسایی چاه‌های غیر مجاز در اولویت برنامه‌های شما قرارگیرد و این نظارت‌ها حتی برای چاه‌های مجازکه بایستی بر اساس حجم و نیاز برداشت آب داشته باشند اعمال گردد.

وی افزود: موضوع شناسایی چاه‌های جدید و پر کردن چاه‌های غیر مجاز بایستی با حساسیت و شتاب بیشتر پیگیری شود و این آمار ارائه شده در خصوص تعداد چاه‌های مجاز و غیر مجاز و میزان برداشت دقیق نیست چرا که این آمار‌ها خیلی بیشتر از این میزان است و نیازمند بررسی و دقت بیشتر است.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه استفاده از چشمه‌ها و آب بران طبیعی نیاز‌مند اخذ مجوز نیست خاطر نشان کرد:برداشت آب از سایر انهار و رودخانه‌ها بایستی دارای مجوز باشد که متولی این امر اداره آب می‌باشد.

این مقام عالی قضایی تأکید کرد:آرای قطعی صادر شده در خصوص پر کردن چاه‌های غیر مجاز بایستی در اسرع وقت اجرا شود و کلیه عوامل اجرای، نظارتی و انتظامی موظفند در این زمینه همکاری داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان یکی از اقدامات مهم و اثر گذار در برداشت‌های مجاز از منابع آبی را نصب کنتور‌های پیشرفته عنوان کرد و خواستار توجه نگاه انقلابی و حرکت جهادی مسئولان امر با خروجی حفظ انفال شدند.

انتهای پیام/ن
 
 
برچسب ها: دادگستری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.