اتحادیه جهانی کشتی سه کشتی گیر را نامزد دریافت عنوان بهترین بازگشت سال کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یولیس بونه رودیگوئز کوبایی دارنده مدال طلای وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ مجارستان در رشته کشتی آزاد، پیتر باچی مجارستانی قهرمان وزن ۸۲ کیلوگرم این مسابقات در رشته کشتی فرنگی و آدلین گری دارنده مدال طلای کشتی زنان در وزن ۷۶ کیلوگرم رقابت‌های جهانی از آمریکا سه کشتی گیری هستند که نامزد دریافت عنوان بهترین بازگشت سال شدند.

بونه کوبایی پیش از این مدال برنز سال ۲۰۱۷ جهان، باچی مجارستانی مدال طلای سال ۲۰۱۴ جهان و آدلین گری نیز مدال طلای سال ۲۰۱۵ جهان را بدست آورده بودند.

بازگشت نابغه کشتی به دنیای قهرمانی

کائوری ایچو کشتی گیر زن ژاپنی و دارنده ۴ مدال طلای المپیک و ۱۰ مدال طلای جهان، پس از خداحافظی از دنیای کشتی، قصد دارد بار دیگر به دنیای قهرمانی باز گردد.

ایچو با توجه به برگزاری رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ در کشور ژاپن قصد دارد در این مسابقات شرکت کند تا بتواند به مدال آوری کشور ژاپن در این بازی‌ها کمک کند.

ایچو سال گذشته به مدت ۲ هفته برای آموزش کشتی به بانوان ایرانی در کشورمان حضور داشت.

آبسایدوف بار دیگر سرمربی تیم کشتی آزاد آذربایجان شد

سیف اله آبسایدوف به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد آذربایجان انتخاب شد. پیش از این هدایت تیم کشتی آذربایجان بر عهده فردوسی آمادوف بود، اما با توجه به حضور آمادوف به عنوان نایب رئیس فدراسیون کشتی آذربایجان، سیف اله آبسایدوف سرمربی پیشین این تیم بار دیگر برای سرمربیگری تیم کشتی آذربایجان انتخاب شد.

آبسایدوف در کارنامه ورزشی خود مدال طلای المپیک ۱۹۸۰ و رقابت‌های جهانی ۱۹۸۱ و قهرمانی اروپا را دارد و با هدایت وی تیم کشتی آزاد آذربایجان در المپیک ۲۰۱۲ لندن به ۲ مدال طلا و یک مدال برنز و در المپیک ۲۰۱۶ ریو به ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز دست یافت.

فردوسی آمادوف نیز قرار است به عنوان مربی به آبسایدوف در هدایت تیم کشتی آزاد آذربایجان کمک کند.


بیشتر بخوانید:

طلایی ها المپیک غایبان بزرگ لیست محمد بنا

نامه uww برای بازی های جهانی ساحلی به فدراسیون کشتی رسید

جلسه مشترک علیرضا حیدری با سرپرست فدراسیون کشتی


انتهای پیام/

سرمربی جدید تیم کشتی آزاد آذربایجان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار