مسئول سابق واحد بین الملل فدراسیون کشتی گفت: شرایط کاری طوری پیش رفت که تصمیم به رفتن گرفتم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته (یکشنبه) با حکم حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، سالار توکلی بجای فرناز پناهی زاده به عنوان سرپرست واحد روابط بین الملل منصوب شد تا شاهد تغییر دیگری در فدراسیون گوش شکسته ها باشیم.

پناهی زاده درباره این تغییر اظهار داشت: به هر صورت هر آمدنی رفتنی هم دارد، با توجه به شرایط کاری که در فدراسیون کشتی داشتم به این نتیجه رسیدم که دیگر موقع رفتن است و باید میدان را برای علاقه مندان بسیاری که دوست دارند در حوزه روابط بین الملل کار کنند خالی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رضایت یا قهر از سمت خود در فدراسیون کشتی استعفا داده گفت: نه، اصلاَ قهری در کار نبود و با رضایت کامل درخواستم را به آقای بنی تمیم گفتم و علی رغم مخالفت اولیه در نهایت ایشان محبت کردند و پذیرفتند.

پناهی زاده درباره این سوال که تکلیف عضویتش در کمیسیون ورزش زنان اتحادیه جهانی کشتی چه می شود نیز اظهار داشت: این جایگاه که همچنان به قوت خود باقی است مگر آنکه فدراسیون کشتی تصمیم بگیرد فردی دیگری را معرفی کند اما تا زمانی که به عنوان نمانیده ایران در این کمیسیون حضور دارم برای عزت و سربلندی کشتی کشور تلاش خواهم کرد.

وی در پایان با بیان این که برای جامعه کشتی آرزوی موفقیت دارم خاطرنشان کرد: حدود 13 سال در فدراسیون کشتی فعالیت کردم که چیزهای بسیاری را یاد گرفتم و در این مدت سعی داشتم با همه توان برای موفقیت کشتی تلاش کنم که امیدوارم مفید واقع بوده باشد و در نهایت نیز از تمام کسانی که همواره من را حمایت کردند بویژه رسول خادم تشکر و قدردانی می کنم.

گفتنی است پناهی زاده از این پس به عنوان مشاور سرپرست فدراسیون کشتی در امور بین الملل با فدراسیون همکاری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

حکمی جدید از سوی بنی تمیم/سرپرست روابط بین الملل فدراسیون کشتی منصوب شد

بنی‌تمیم: برای حضور در انتخابات هنوز به جمع بندی نرسیدم/ امیدوارم شرایط برگزاری مجمع فراهم شود

تغییرات دوباره در قرعه کشی مسابقات جهانی کشتی/شرایط جدید برای رقابت های جام های جهانی


انتهای پیام/

صحبت های پناهی زاده درباره استعفایش از مسئولیت در کمیته روابط بین الملل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار