رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند دقایقی پیش از پیدا شدن جوان مفقود شده پس از ۵ ساعت جستجوی سخت در ارتفاعات میشوه مرند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ذوالفقاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند گفت: عصر دیروز به دلیل گیر افتادن جوان ۳۰ ساله در ارتفاعات میشو مرند به خاطر بارش سنگین برف و مه شدید منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند از لحظه‌های اولیه اعلام به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم واکنش سریع عملیات امداد و نجات هلال احمر استان به عنوان پشتیبان در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: به خاطر خطرناک بودن مسیر و احتمال ریزش بهمن به دلیل بارش پودری برف در آن منطقه، نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان مرند با نهایت دقت عملیات جستجوی فرد گمشده را ادامه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرند تاکید کرد: خوشبختانه نجاتگران تخصصی امداد و نجات کوهستان شهرستان موفق شدند بعد از ۵ ساعت عملیات جستجو، فرد گمشده را در https://www.yjc.ir/admin/modules/send_news/send_news.php#شرایط سخت و طاقت فرسا در مه شدید منطقه پیدا کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه خوشبختانه این فرد سالم است، تصریح کرد: نجاتگران با نوشیدنی گرم از این فرد، پذیرایی کردند تا پس از عادی شدن دمای بدنش، وی را به بیمارستان انتقال دهند.

انتهای پیام/ش

نجات فرد گمشده در ارتفاعات میشو مرند

برچسب ها: هواشناسی ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار