فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در آذرماه امسال ۲۲ سارق دستگیری و ۳۵ فقره انواع سرقت در شیروان کشف شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در آذر ماه امسال، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان شیروان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۱ پس از انجام یکسری کار‌های اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی ۲۲ سارق داخل خودرو، ساختمان نیمه ساز، منزل و... شدند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه در اجرای طرح برخورد با موتور سوار در ۹ ماه امسال در قالب چند تیم توسط کلانتری ۱۱ شهرستاک شیروان به اجرا گذاشته شد، گفت: در این راستا تعداد ۷۴۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه، مدارک، کلاه ایمنی و مزاحمت راهی پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شیروان افزود: پلیس مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و هنجار شکنی در جامعه برخورد می‌کند و مردم نیز هرگونه انتقادات، پیشنهادات، تقدیر و تسکر و شکایات خود را از طریق ۱۹۷ پیگیری کنند.

انتهای پیام / ب/پ

کشف ۳۵ فقره سرقت در شیروان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.