فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 نفر سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان زورگیر در اسفراینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد 3 نفر با هویت نامعلوم بعد از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوختگیری اقدام به زورگیری از مسئول پمپ بنزین کرده و مقدار 5 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با بررسی های به عمل آمده و بازنگری دوربین های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند، اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین ادامه داد: هر 3 متهم بعد از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف که نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ب

جزییات دستگیری سارقان زورگیر در اسفراین

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.