نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:برگزاری باشکوه حماسه عظیم ۹ دی ماه وظیفه مردم و مسئولان در هر رده و مقامی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: برگزاری باشکوه حماسه عظیم ۹ دی ماه وظیفه مردم و مسئولان در هر رده و مقامی است.

وی، افزود:نهم دی ماه حماسه‌ای برخواسته از بصیرت و هوشمندی مردم ایران بود که نمایش داده شد.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: احساس وظیفه حزب الله و مردم ولایی و متدین و اهل بیتی در ۹ دی طومار فتنه گران را جمع کردند. به همین دلیل باید هرساله یاد این ایام تازه شود تا نسل آینده وظیفه خود را بداند و نیز دوباره چنین فتنه‌ای ایجاد نشود.

وی، بیان داشت: دلدادگی به نظام، انقلاب اسلامی و رهبری با حضور در مراسمات این روز مشخص می‌شود بنابراین تمام مدیران اعم از استاندار، فرماندار، مدیرکل و تمام مسوولان باید حاضر باشند و همه مردم نیز هشیار باشند که چه کسی آمده و چه کسی غایب است.

حجت الاسلام قریشی، تاکید کرد: حضور مسوولان در مراسمات ۹ دی نشانه پایبندی آن‌ها به اصول است.

وی، ۹ دی را روز بصیرت و میثاق واقعی امت با ولایت دانست و ابراز داشت: هیچ توجیه و عذری از مسئولان برای عدم حضور در مراسمات گرامیداشت این روز مورد قبول نیست.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اقدامات قلدرمآبانه ترامپ در روز‌های اخیر، گفت: سفر سرزده رییس جمهور آمریکا به برخی کشور‌ها نشانه مسلک و منش گاوچرانی و ذات قلدرمآبی اوست.

وی، ادامه داد: در برابر این رفتار‌های ترامپ، زمانی که سردار سلیمانی برای مقابله با تکفیری‌ها به منزلی در سوریه رفته، هنگام خروج نامه‌ای می‌نویسد و از صاحبخانه عذرخواهی می‌کند. این همان دلیل محبوبیت سردار سلیمانی و ذلت ترامپ در عرصه بین‌الملل است.

حجت الاسلام قریشی، اشاره‌ای به حضور فعال خیرین در امر بازسازی عتبات عالیات داشت و از این حضور تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.