دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اینستاگرام خود در واکنش به حوادث اخیر نوشت نباید بگذاریم بی‌تفاوتی نسبت به مال و جان مردم به اداره کشور برگردد.

محسن رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پست جدید اینستاگرام خود که حاوی دو تصویر اتوبوس و کلاس درس سوخته است، به دو حادثه تلخ  روزهای  اخیر در کشورمان یعنی آتش سوزی مدرسه اسوه زاهدان و واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران اشاره کرد. این دو حادثه‌ سبب شد تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پست خود تأکید کرد بی‌تفاوتی نسبت به مال و جان مردم از بقایای فرهنگ شاهنشاهی است و نباید گذاشت این روحیه‌ها و رفتارها به اداره کشور برگردد.

رضایی در اینستاگرامی نوشت:

در گزارش نماینده وزارت آموزش و پرورش درباره آتش سوزی « #دبستان_اسوه» #زاهدان آمده است که مکان این مدرسه #بدون_مجوز سازمان نوسازی مدارس جابه جا شده بود.

در گزارش واژگونی اتوبوس #دانشگاه_آزاد هم که در آن ١٠ نفر کشته و ٢٧ نفر مجروح و در بیمارستان بستری شدند، بازرسان می گویند اتوبوس #معاینه_فنی نداشته است.

در این باره باید پرسید چرا نظارت دستگاه‌های مربوط آن قدر ضعیف بوده که مدرسه، قبل از دریافت مجوز، تغییر مکان داده است و یا اتوبوس معاینه فنی نشده است؟

اهمال، بی مبالاتی و عدم احساس مسؤولیت، خسارات فراوانی در اداره کشور به بار آورده است. بی‌تفاوتی نسبت به مال و جان مردم از بقایای #فرهنگ_شاهنشاهی است . نباید گذاشت این روحیه‌ها و رفتارها به اداره کشور برگردد.

#محسن_رضایی

محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۶ دی ۱۳۹۷
مسببین این واقعه بایدبھ
اشدمجازات برسنددرھرپست ومقامی که ھستندبھ قول رحیم پورازغدی متخلفین بایددرملاعام شلاق بخورند
آخرین اخبار