رئیس کمیته داوران گفت: برای برقراری سلامت و عدالت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو بهترین داور‌ها را انتخاب می‌کینم.

مهدوی: سلامت و عدالت رقابت‌های انتخابی تیم ملی مهم استحافظ مهدوی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد گزینش داوران در رقابت‌های انتخابی تیم ملی بیان کرد: کمیته داوران فدراسیون نسبت به سلامت و صلابت اعضای تیم ملی حساس است چرا که ملی پوشان ما هستند که در رقابت‌های بین المللی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند. اما معتقدم بخشی از این افتخارات برای داوری است و اگر موفقیتی برای تیم ملی در میدان‌های بین المللی کسب شود بخشی از آن به داوری هم بر می‌گردد چرا که نشان می‌دهد ارزیابی داوران ما خوب بوده است.

او ادامه داد: مطمئن باشید نسبت به همه اتفاقات و رخداد‌های تکواندو کشور احساس مسئولیت و تعهد داردیم و از همین الان نسبت به گزینش داوران رقابت‌های انتخابی تیم ملی مردان حساس هستیم تا داوران کیفی مان را انتخاب کنیم تا سلامت و عدالت در رقابت‌های انتخابی رعایت شود.

مهدوی درباره اینکه برخی تکواندوکاران حاضر در لیگ از اطلاع رسانی نشدن قوانین جدید داوری گلایه‌مند هستنند گفت: هر تغییری که از سوی فدراسیون جهانی درباره قوانین داوری اعلام می‌شود را بلافاصله پس از ترجمه روی سایت قرار می‌دهیم و به صورت کتبی و به شکل بخش نامه م. به هیئت‌های کل استان‌ها ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: شاید برخی مراجعه نمی‌کنند و در ارتباط نیستند، اما کمیته تلاش می‌کند که قوانین را در اختیار داوران و کادر فنی تیم‌ها قرار دهد و بیان این مطلب که اطلاع رسانی نمی‌شود کم لطفی به کمیته است.

رئیس کمیته داروان در پایان درباره هوگو‌های مورد استفاده در لیگ برتر تکواندو گفت: با سیستم الکترونیکی کار می‌کنیم و قرار است عملکرد هوگو‌های مورد استفاده را بررسی کنیم و در نیم فصل اول سایز کلاه‌ها کوچکتر بود که این مورد در حال برطرف شدن است. برخی مواقع سیستم‌ها قطع می‌شود و این در هوگو‌های جهانی هم رخ می‌دهد. چند هفته‌ای که برگزار کردیم اشکالات را مورد ارزیابی قرار دادیم و سعی می‌کنیم مشکلات را برطرف کنیم.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات مهدوی رئیس کمیته داوران درباره لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار