سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: هوگوپوشان در مسابقات گرنداسلم توانستند اقتدار تکواندو را حفظ کنند.

خلیفه: اقتدار تکواندو ایران در گرنداسلم حفظ شد/ملی پوشان به خودباوری رسیدندسید نعمت خلیفه سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موفقیت تکواندوکاران در رقابت‌های گرنداسلم چین بیان کرد: مسابقات گرنداسلم رویدادی در سطح المپیک است چرا که چکیده‌ای از بهترین نفرات در آن حضور دارند و بهترین‌های اوزان مختلف روی شیاپ چانگ رفتند. سجاد مردانی و آرمین هادی پور تکواندوکاران کشورمان در این رقابت‌ها خیلی خوب به مواردی که گفتیم عمل کردند و مبارزه عالی داشتند و خوشبختانه اقتدار تکواندو ایران حفظ شد. خوشحالم که در این رقابت‌ها ملی پوشان ما موفق به کسب مدال شدند.

ملی پوشان ما به خودباوری رسیدند

او درباره اینکه تیم ملی تکواندو ایران به روز‌های اوج خودش برگشته است گفت: به طور حتم تغییر و تحول برای تکواندو رخ می‌دهد چرا که ملی پوشان ما به خودباوری لازم رسیدند. تکواندو ایران ضعیف نیست بلکه بسیار قدرتمند است، اما باید این نکته را در نظر گرفت که تیم‌های دنیا هم بیکار نماندند آن‌ها هم در تلاش هستند. این روز‌ها مشکلات مالی برای فدراسیون‌ها وجود دارد و امیدوارم که این مشکل برای فدراسیون تکواندو حل شود که تیم ملی ما بتواند به تمام اهداف خود برسد.

مسابقات جهانی منچستر برای تمام تکواندوکاران سخت خواهد بود

خلیفه در مورد رقابت‌های جهانی پیش رو عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان منچستر خیلی سخت خواهد بود چرا که سال قبل از المپیک است و امتیازات این رقابت‌های می‌تواند در رنکینگ تکواندوکاران برای کسب سهمیه تاثیر بسزایی داشته باشد؛ بنابراین کار برای تمام تکواندوکاران دنیا سخت خواهد بود، اما با توجه به شناختی که من از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی دارم به طور حتم تمام تلاش خود را می‌کنند که بهترین نتیجه رقم بخورد.

شانس  تیم ملی برای کسب سهمیه المپیک روی کاغذ زیاد است 

او درباره اینکه ملی پوشان ما تا چه حد شانس کسب سهمیه المپیک را دارند تصریح کرد: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بستگی به رقابت‌های جهانی منچستر دارد و در حال حاضر و روی کاغذ شانس ما برای رسیدن به المپیک زیاد است.

خلیفه وضعیت این تیم در دور برگشت لیگ برتر گفت: دور برگشت لیگ را پر قدرت شروع کردیم و توانستیم حریفانمان را شکست دهیم. تلاش می‌کنیم پر قدرت روند پیروزی‌های تیم را ادامه دهیم تا نتیجه بهتری در پایان فصل رقم بخورد. ما برای رسیدن به قهرمانی فصل تلاش خواهیم کرد و نا امید نیستیم و دور برگشت تازه شروع شده است و ما تلاش مان را به کار می‌گیریم و امیدواریم که بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد درباره داوری در مسابقات لیگ برتر تکواندو در پایان گفت: درباره عملکرد داوری صحبت نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم حرفی نزنم که حاشیه‌ای ایجاد کند.


بیشتر بخوانید:

کمرانی: تکواندوکاران غایب می‌توانند در دومین انتخابی شرکت کنند/ترکیب نهایی تیم ملی اسفند مشخص می‌شود

 کیمیا علیزاده مسابقات قهرمانی تکواندو جهان را از دست داد

کار سخت ملی پوشان تکواندو برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو

غیبت تیم پالایش نفت آبادان به دلیل بدهی/ حضور ملی پوش سابق روی صندلی مربیگری تکواندو


انتهای پیام/

اظهارات خلیفه درباره مسابقات گرند اسلم و لیگ برتر تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.