رئیس پلیس راه گیلان گفت: ۲ محور جنوب و شرق استان با پدیده مه صبحگاهی غلیظ همراه است، رانندگان باید با احتیاط بیشتر تردد کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین محمد پور رئیس پلیس راه گیلان گفت: در حال حاضر شاهد مه صبحگاهی غلیظ درمحور‌های جنوب و شرق استان هستیم و بر این اساس رانندگان باید برای جلوگیری از هرگونه سوانح جاده‌ای با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ فقره تصادف جرحی و فوتی در استان رخ داده است، افزود: بر اساس این سوانح رانندگی ۲۱ نفر مصدوم و به بیمارستان‌های استان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه گیلان گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با تیر برق در محور انزلی- رضونشهر یک جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داده است.

سرهنگ حسین محمد پور، با بیان اینکه، بیشترین علل تصادفات انحراف به چپ، توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم است، افزود: رانندگان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوانح رانندگی جلوگیری کنند.

وی گفت: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محور‌های مواصلاتی، ترافیک هم اکنون در همه محور‌های برون شهری استان گیلان به جز محور‌های پونل و اسالم به خلخال عادی و روان است.

رئیس پلیس راه گیلان در ادامه تصریح کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌های گیلان با شماره ۱۴۱ و یا ۳۳۳۱۱۱۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

رانندگان در محور‌های جنوب و شرق گیلان با احتیاط بیشتری تردد کنند

برچسب ها: وضعیت راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.